[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

PODZIEL SIĘ



OCEŃ
4.0

8 sposobów na lepsze wyniki sportowe

Doskonałe ćwiczenie zaczyna się, zanim wejdziesz na siłownię. Wcześniej podnieś poziom adrenaliny i testosteronu, a będziesz ćwiczył ciężej i wydajniej niż kiedykolwiek. 

umięśniony facet fot. Shutterstock

Pomóż swoim hormonom

2 godziny przed

Posiłek...

... który przygotuje ciało do zmian hormonalnych. Najbardziej efektywny stosunek węglowodanów do białka i zdrowych tłuszczów to 40:40:20.

Godzina przed

Szejk...

... proteinowy z BCAA, który podniesie poziom testosteronu. To będzie prawdziwy kop do efektywnego budowania Twojej masy mięśniowej 

Godzina przed

Suplement...

... najlepiej taki, który zawiera dodatek tlenku azotu. To spowoduje, że Twoje mięśnie będą lepiej ukrwione i dotlenione, jeszcze zanim dojdziesz na siłownię.

Pół godziny przed

Rozgrzewka...

... przygotuje swoje mięśnie do ostrego wysiłku – masz szansę w ten sposób uniknąć zakwasów. Zanim wyjdziesz na trening, zrób kilka szybkich przysiadów i wyskoków z przysiadami. 

 

ćwiczący facet z hantlem Jeden potrzebuje treningu na masę, drugi chce schudnąć i odzyskać formę, jeszcze inny marzy o większej sile. Na wszystko są sposoby. (fot. Shutterstock)

Szybkie triki na szybkie efekty

Użyj tych 4 prostych sposobów, a poprawisz swoje sportowe wyniki.

47-63%

Procent Cmax (ciężar, który możesz podnieść jeden raz), jaki powinieneś zakładać na sztangę przy przysiadach z wyskokiem, aby zmaksymalizować przyrost siły i masy. 

0,4 g

Tyle sody oczyszczonej dodaj do odżywki z kreatyną. Wg naukowców z National Taiwan College to pozwoli Ci dłużej trenować.

20%

O tyle poprawisz swoją wytrzymałość, jeśli przed treningiem dostarczysz L-argininę. Nawet nie zauważysz, kiedy pobijesz swoją życiówkę.  

Zjedz banana po każdym kwadransie na trasie o średnim dystansie. Szybko dostarczysz energii potrzebnej do pokonania kolejnych kilometrów. 

 

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij