REKLAMA

8 sposobów na lepsze wyniki sportowe

Doskonałe ćwiczenie zaczyna się, zanim wejdziesz na siłownię. Wcześniej podnieś poziom adrenaliny i testosteronu, a będziesz ćwiczył ciężej i wydajniej niż kiedykolwiek. 

umięśniony facet fot. Shutterstock
fot. Shutterstock

Pomóż swoim hormonom

2 godziny przed

REKLAMA

Posiłek...

... który przygotuje ciało do zmian hormonalnych. Najbardziej efektywny stosunek węglowodanów do białka i zdrowych tłuszczów to 40:40:20.

Godzina przed

Szejk...

... który przygotuje ciało do zmian hormonalnych. Najbardziej efektywny stosunek węglowodanów do białka i zdrowych tłuszczów to 40:40:20.

Godzina przed

Suplement...

... najlepiej taki, który zawiera dodatek tlenku azotu. To spowoduje, że Twoje mięśnie będą lepiej ukrwione i dotlenione, jeszcze zanim dojdziesz na siłownię.

Pół godziny przed

Rozgrzewka...

... przygotuje swoje mięśnie do ostrego wysiłku – masz szansę w ten sposób uniknąć zakwasów. Zanim wyjdziesz na trening, zrób kilka szybkich przysiadów i wyskoków z przysiadami. 

 

REKLAMA

REKLAMA

ćwiczący facet z hantlem fot. Shutterstock
Jeden potrzebuje treningu na masę, drugi chce schudnąć i odzyskać formę, jeszcze inny marzy o większej sile. Na wszystko są sposoby. (fot. Shutterstock)

Szybkie triki na szybkie efekty

Użyj tych 4 prostych sposobów, a poprawisz swoje sportowe wyniki.

REKLAMA

47-63%

Procent Cmax (ciężar, który możesz podnieść jeden raz), jaki powinieneś zakładać na sztangę przy przysiadach z wyskokiem, aby zmaksymalizować przyrost siły i masy. 

0,4 g

Tyle sody oczyszczonej dodaj do odżywki z kreatyną. Wg naukowców z National Taiwan College to pozwoli Ci dłużej trenować.

Procent Cmax (ciężar, który możesz podnieść jeden raz), jaki powinieneś zakładać na sztangę przy przysiadach z wyskokiem, aby zmaksymalizować przyrost siły i masy. 

O tyle poprawisz swoją wytrzymałość, jeśli przed treningiem dostarczysz L-argininę. Nawet nie zauważysz, kiedy pobijesz swoją życiówkę.  

Zjedz banana po każdym kwadransie na trasie o średnim dystansie. Szybko dostarczysz energii potrzebnej do pokonania kolejnych kilometrów. 

 

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA