[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA
PODZIEL SIĘ



OCEŃ
3.9

6 patentów na trening w każdej sytuacji

Nie wydzielaj z całego dnia godziny na trening. Jeśli będziesz ćwiczył w każdych warunkach, szybciej złapiesz superformę. Sprawdź, jak nawet najzwyklejsze, codzienne czynności i sytuacje przekuć w ćwiczenia, które przybliżą idealną sylwetkę.

Trening w każdej sytuacji fot. Zai Aragon 2014/shutterstock
I. Na zakupach

 „To ona tyle nakupowała, więc niech teraz nosi” – myślisz sobie, ale tego nie mówisz. Dlaczego? Bo, po pierwsze, jesteś rycerski, a po drugie, to świetna okazja, by trochę poćwiczyć. Wyrwij jej ciężkie torby z rąk i wydłużaj drogę do samochodu, by wykonać jak najwięcej kroków z ugiętymi ramionami.

Mięśnie: bicepsy, barki, przedramiona

REKLAMA

II. Przy biurku

 Kolega ma inny pogląd na temat ostatniego występu Twojej ulubionej drużyny? Wykorzystaj te negatywne emocje, które w Tobie wzbudził: złap jak najmocniej brzeg biurka. Po 10 sekundach puść go na sekundę. Powtórz ten ruch jeszcze czterokrotnie. Czujesz to napięcie mięśniowe? Świetnie. Złość też Ci przeszła? Bardzo dobrze: jesteś teraz lepszym człowiekiem.

Mięśnie: przedramiona

III. Na schodach

Przygotuj dwa w miarę ciężkie talerze. Połóż je w pobliżu schodów, które często pokonujesz. Za każdym razem, gdy będziesz nimi wchodził lub schodził, łap je i dociśnij do piersi ugiętymi rękoma. Staraj się wygenerować jak największe napięcie mięśniowe w bicepsach i w przedramionach.

Mięśnie: bicepsy, przedramiona

IV. Przed telewizorem

 Szykuje się długa posiadówka z komedią romantyczną? Wykorzystaj ten czas na budowanie mięśni: siedząc na kanapie, złap kettlebell za uchwyt i unieś go nogami, zginając rękę w łokciu. Trzymaj go w tej pozycji przez kilka pocałunków na ekranie, a następnie zamień rękę. I tak do końca.

Mięśnie: barki, bicepsy, przedramiona

V. W małpim gaju

Następnym razem, gdy sąsiadka zaproponuje Ci spacer i zabawę z jej dziećmi (nie pytaj, gdzie w tym momencie jest ich ojciec), zgódź się od razu i zaproponuj małpi gaj nieopodal. Podciągaj się na drążkach tyle razy, ile tylko zdołasz, ale nie licz serii i powtórzeń. Jesteś tam dla zabawy, prawda? Aha, i poświęć trochę czasu sąsiadce – w końcu kiedyś może zabraknie Ci soli...

Mięśnie: barki, bicepsy, przedramiona

VI. Przed lustrem

Lubisz ten moment, gdy po treningu stajesz przed lustrem i obserwujesz efekty? Głupie pytanie, każdy facet to lubi. My też, ale dopiero teraz odkryliśmy, dlaczego. Otóż takie napinanie mięśni przed lustrem może powodować, że zyskasz nad nimi większą kontrolę podczas ćwiczeń. Podaj jej ten argument, gdy znowu nazwie Cię narcyzem. I dodaj, że robisz to tylko dla niej.

Mięśnie: tricepsy, bicepsy

MH 09/2013

Komentarze

 (1)
ZOBACZ KOMENTARZE
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij