[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA
PODZIEL SIĘ



OCEŃ
3.3

Zrzuć 4kg w 4 tygodnie: skuteczne patenty na odchudzanie

Twój cel: schudnąć 4 kg w 4 tygodnie. MH daje Ci sprawdzoną receptę: naukowo potwierdzone patenty na odchudzanie, które zastosowane wraz z odpowiednio zbilansowanej i zdrową dietą, pozwolą Ci osiągnąć sukces i spalić cały zbędny tłuszcz.

owsianka fot. martellostudio, 2015, shutterstock.com
Najnowsze badania z Lincoln Medical Center w Nowym Jorku pokazują, że zmiany są zdecydowanie bardziej skuteczne w dłuższej perspektywie. Chcemy ufać tym badaniom, bo już dawno przestaliśmy wierzyć, że utarte przez lata nawyki można zmienić w jeden dzień.

Jeśli dodatkowo przyjmiesz zasadę, że lepiej zamieniać produkty, niż z nich rezygnować, Twoja motywacja w czasie diety będzie silniejsza.

REKLAMA

Tydzień 1  

1. Zacznij dzień kawą ze szczyptą cynamonu

Nie powinieneś pomijać kofeiny o poranku, bo dzięki niej podkręcasz spoczynkowe tempo przemiany materii. Jednak zamiast mleka dodaj do niej cynamon. Ta przyprawa przyspiesza metabolizm i pomaga regulować poziom cukru we krwi, co pozwoli zapanować nad apetytem.

2. Woda z cytryną zamiast soków

Płyny długo (albo w ogóle) nie wywołują uczucia sytości. Nie włącza Ci się więc naturalny kontroler kalorii. A tymczasem np. szklanka soku może mieć nawet 100 kcal. Zamień napoje na wodę ze świeżym sokiem z cytryny. Kwasy organiczne zawarte w cytrynie przyspieszą metabolizm.

3. Wprowadź do diety L-glutaminę

Ten aminokwas jest pomocny nie tylko w czasie pracy nad rzeźbieniem sylwetki. Znany jest również z tego, że przyspiesza tempo przemiany materii i wzmacnia układ odpornościowy.

Tydzień 2

1. Jagodowa owsianka

Płatki owsiane przyspieszają przemianę materii. Jeśli dodasz jagód, zwiększysz ilość błonnika. Zalej owsiankę ciepłą wodą. W trzecim tygodniu dowiesz się, dlaczego rezygnujemy z mleka.

2. Rządzi zasada 30/50/20

To znaczy, że na talerzu powinno być 30% produktów białkowych (jak chude ryby czy drób) i 50% warzyw. Pozostałe 20% to węglowodany, które znajdziesz w warzywach strączkowych (jak ciecierzyca czy fasole): zawierają one skrobię, ale mają niski IG.

3. Głodny? Wyjdź!

Według amerykańskich naukowców obiad przy biurku naraża Cię na większy głód po południu. Szybki spacer do pobliskiego baru to dodatkowo spalone kalorie.

Tydzień 3

1. Zostaw mleko w spokoju

Jedzenie w kolorze białym może zniweczyć plany odchudzania – twierdzą jego przeciwnicy. Wierzyć czy nie, „Journal of The American College of Nutrition” dowodzi, że picie herbaty bez mleka obniża poziom cukru we krwi. U nas bawarka nie jest popularna, ale spróbuj 3 razy w tygodniu zrezygnować z mleka do kawy.

2. Jabłko przed obiadem

Zjedz je około godziny przed lunchem. Ma niewiele kalorii, ale zawiera błonnik, który sprawi, że na obiad zjesz mniej.

Tydzień 4

Mniej tłuszczu, więcej białka

Tak jak w drugim tygodniu ograniczyłeś węglowodany, teraz ogranicz tłuszcz i zwiększ w diecie ilość białka. Dlatego najlepiej wybieraj chude ryby. Białko przyspieszy spalanie, a mniej tłuste posiłki zmuszą organizm, by sięgnął po glikogen. To podstawa, aby ruszyć rezerwy tłuszczu.

Pamiętaj!

Jeśli chcesz zdrowo schudnąć, wprowadź zdrową i odpowiednio zbilansowaną dietę, oraz ogranicz ilość kalorii o 3500/ tyg. Stosując dodatkowo wyżej przedstawione zasady, masz szansę stracić 1 kg/tyg.  

MH 01/14

Komentarze

 (1)
ZOBACZ KOMENTARZE
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij