[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA
PODZIEL SIĘ



OCEŃ
3.5

Zmień nawyki - spalisz tłuszcz

Stres, nadgodziny, jedzenie w pośpiechu, ograniczony budżet... W dzisiejszych czasach jest wiele przeszkód, które utrudniają Ci pozbycie się nadwagi. Z dobrym planem uda Ci się je pokonać - i nie oznacza to wcale restrykcyjnej diety i nieludzkich wyrzeczeń.

fot. Jill Chen 2012/shutterstock.com
Masz wrażenie, że dotarłeś do ściany? Wszyscy tam kiedyś byliśmy. Wszechobecny szybki styl życia, połączony z wysokimi oczekiwaniami wobec siebie i stresem, tworzy środowisko niesprzyjające walce o szczupłą sylwetkę. Według przeprowadzonych w Stanach Zjednoczonych badań jedna na 10 osób zaczyna jeść więcej, jeśli wpada w problemy finansowe albo jest zmuszona pracować dłużej.

REKLAMA

Mamy jednak dla Ciebie dobrą wiadomość: korzystając z naszych patentów, możesz pokonać kłody, które życie niezmordowanie rzuca Ci pod nogi. Oto 5 prostych sposobów na to, by ustrzec się przed tyciem albo pozbyć tłuszczu, który już niepostrzeżenie rozgościł się pod Twoją skórą.

1. Kryzysowa rzeczywistość, czyli częściej jedz w domu

Według ONZ przeciętny koszt obiadu jest obecnie na szczycie rosnącej od 2 lat krzywej. Pamiętaj jednak, że choć kryzys ekonomiczny dotyka większość krajów na świecie, nie musi wpływać na Twoje menu.

Zmień to: Po pierwsze, jak najczęściej jedz w domu - wtedy nie tylko mniej dotkną Cię podwyżki cen, ale będziesz też dokładnie wiedział, co jesz. Po drugie, planuj z wyprzedzeniem posiłki na cały tydzień i rób zakupy tylko raz. Wtedy łatwiej Ci będzie (to po trzecie) robić zakupy w sklepie zaufanym, a nie najbliższym.

Z punktu drugiego wynika też czwarty: jeśli będziesz miał precyzyjny plan, przygotujesz sobie listę zakupów, na której znajdą się tylko naprawdę potrzebne rzeczy. Jeśli usuniesz z niej zbędne pozycje, np. słodycze, okaże się nagle, że stać Cię na częstsze jedzenie ryb.

2. Krótki trening, czyli przez 12 minut dziennie dźwigaj ciężary

Samo bieganie na bieżni nie jest gwarancją sukcesu, ponieważ ludzie, którzy ćwiczą aerobowo, zaczynają jeść więcej. Badacze z Louisiana State University uważają, że chcemy w ten sposób odbudować zapasy energii i nieświadomie ładujemy więcej kalorii, niż spalamy.

Zmień to: Trening oporowy jest lepszym od aerobowego sposobem na szczupłą sylwetkę. Nie tylko wzmacnia i rozbudowuje mięśnie, ale również podnosi tempo metabolizmu, co przekłada się na szybsze spalanie kalorii.

STRONA 1 z 2

Komentarze

 (1)
ZOBACZ KOMENTARZE
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij