[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA
PODZIEL SIĘ



OCEŃ
3.1

Ziarna: które warto jeść?

Kasze pomagają w odchudzaniu, pod warunkiem że jesz je bez sosów. Co więcej, pęcznieją w żołądku i sycą przez długi czas.

quinoa fot. Shutterstock
Wybieraj wysokobiałkowe i niskoglikemiczne ziarna. Jeżeli nie są popękane, to oznacza, że nie były przetwarzane i zawierają wszystkie cenne składniki i błonnik. Ziarna lubią być gotowane na małym ogniu. Szybkie gotowanie zabija witaminy i minerały, które dadzą Ci więcej energii niż drzemka.

1. Quinoa

W porównaniu do innych zbóż zawiera lizynę i izoleucynę, co oznacza, że quinoa jest bogata w pełnowartościowe białko, które przyspiesza metabolizm i buduje mięśnie. Ma też delikatny, orzechowy smak, więc pasuje do wielu potraw. 

2. Proso

Bogate w węglowodany, które są podstawowym paliwem dla mięśni, a po treningu kardio uzupełniają zużyty podczas wysiłku glikogen zawarty w mięśniach. Proso ma też miedź, potrzebną do wytwarzania energii. Z tego ziarna robiona jest kasza jaglana. 

3. Amarantus

Ma dużo białka, a także dwa razy więcej żelaza niż pszenica, które wpływa na odporność organizmu. Amarantus zawiera także peptydy zmniejszające ryzyko nadciśnienia tętniczego i powstania nowotworów. 

4. Owies

Zawiera zdrowe cukry, tzw. beta-glukany, które regulują poziom cukru we krwi, i mangan, odgrywający ważną rolę w metabolizmie węglowodanów będących źródłem energii. 

REKLAMA
 

1 2 3 ... 4
STRONA 1 z 4

Komentarze

 (1)
ZOBACZ KOMENTARZE
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij