[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
  • Men's Health

  • Dieta

  • Zdrowe przekąski, owsianka - szybsze spalanie tłuszczu w 3 krokach

REKLAMA
PODZIEL SIĘ



OCEŃ
3.5

Zdrowe przekąski, owsianka - szybsze spalanie tłuszczu w 3 krokach

Najlepszy sposób na pokusę? Ulec jej. Zadbaj tylko, żeby przekąska była możliwie zdrowa, a wszystko będzie OK.

owsiane fot. Shutterstock
Czasopismo "Appetite" przytacza badania, których celem było sprawdzenie, jak miejsce konsumpcji wiąże się z tym, co jemy. Obserwacja kilkuset osób pozwoliła określić, że w biurze podjadamy częściej niż w domu. Różnica jest spora, bo wynosi aż 60%. Autorka, dr Jodi Liu, tłumaczy, że zajęci wieloma projektami naraz jemy machinalnie, bez udziału świadomości.

Zamiast walczyć z automatycznym sięganiem do szuflady, zadbaj, żeby znalazło się w niej coś zdrowego, np. orzechy. Podziel je na mniejsze porcje – inaczej będziesz jadł, dopóki nie wyczyścisz paczki do dna.

Zamiana

Orzechy zamiast żelków? A co z kaloriami? Nie przejmuj się tak nimi: organizm inaczej reaguje na te ze słodyczy, a inaczej na te z orzechów.

Owsianka, nie płatki

30 o tyle procent spadło spożycie kalorii wśród osób, które na śniadanie jadły owsiankę, w porównaniu do tych, które jadły płatki kukurydziane.

Szybsze spalanie

Japońscy naukowcy odkryli, że koenzym Q10 w połączeniu z lekkimi ćwiczeniami przyspiesza spalanie tkanki tłuszczowej. Badani pedałowali, nie przekraczając 30% pułapu tlenowego, i brali dawki 30 mg Q10. Jego najlepszym naturalnym źródłem jest wołowina.

Znajdziesz go też w drobiu, śledziach, orzeszkach ziemnych i pistacjowych, brokułach, a nawet w starym, dobrym bekonie. Żeby uzyskać ilość z eksperymentu, uzupełnij menu suplementem.

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ

REKLAMA

REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij