Polityka prywatności - poznaj szczegóły » [ X ]
  • Men's Health

  • Dieta

  • Zdrowe przekąski, owsianka - szybsze spalanie tłuszczu w 3 krokach

PODZIEL SIĘ



OCEŃ
3.5

Zdrowe przekąski, owsianka - szybsze spalanie tłuszczu w 3 krokach

Najlepszy sposób na pokusę? Ulec jej. Zadbaj tylko, żeby przekąska była możliwie zdrowa, a wszystko będzie OK.

owsiane fot. Shutterstock
Czasopismo "Appetite" przytacza badania, których celem było sprawdzenie, jak miejsce konsumpcji wiąże się z tym, co jemy. Obserwacja kilkuset osób pozwoliła określić, że w biurze podjadamy częściej niż w domu. Różnica jest spora, bo wynosi aż 60%. Autorka, dr Jodi Liu, tłumaczy, że zajęci wieloma projektami naraz jemy machinalnie, bez udziału świadomości.

Zamiast walczyć z automatycznym sięganiem do szuflady, zadbaj, żeby znalazło się w niej coś zdrowego, np. orzechy. Podziel je na mniejsze porcje – inaczej będziesz jadł, dopóki nie wyczyścisz paczki do dna.

Zamiana

Orzechy zamiast żelków? A co z kaloriami? Nie przejmuj się tak nimi: organizm inaczej reaguje na te ze słodyczy, a inaczej na te z orzechów.

Owsianka, nie płatki

30 o tyle procent spadło spożycie kalorii wśród osób, które na śniadanie jadły owsiankę, w porównaniu do tych, które jadły płatki kukurydziane.

Szybsze spalanie

Japońscy naukowcy odkryli, że koenzym Q10 w połączeniu z lekkimi ćwiczeniami przyspiesza spalanie tkanki tłuszczowej. Badani pedałowali, nie przekraczając 30% pułapu tlenowego, i brali dawki 30 mg Q10. Jego najlepszym naturalnym źródłem jest wołowina.

Znajdziesz go też w drobiu, śledziach, orzeszkach ziemnych i pistacjowych, brokułach, a nawet w starym, dobrym bekonie. Żeby uzyskać ilość z eksperymentu, uzupełnij menu suplementem.

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij