[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA
PODZIEL SIĘ



OCEŃ

Zaskakujące właściwości brokułów [News MH]

Podobno starego psa nie można nauczyć nowych sztuczek. Ta zasada nie dotyczy jednak warzyw. Do szerokiego repertuaru brokułów dopisujemy nowy trik.

brokuły, warzywa Osławiona porcja warzyw, jedna z pięciu dziennie... W przypadku brokułów to ładunek mniej więcej wielkości pięści.
Powodem, dla którego ostatnio wspominaliśmy o brokułach, jest działający przeciwnowotworowo sulforafan. Okazuje się, że łobuz jest bardziej wszechstronny, ponieważ pomoże Ci walczyć z balastem. I to na dwa sposoby. Japońscy badacze twierdzą, że, po pierwsze, aktywuje brązową tkankę tłuszczową, przyspieszającą spalanie kalorii, a, po drugie, pozytywnie wpływa na dobre bakterie bytujące w przewodzie pokarmowym, dzięki czemu redukuje stany zapalne i ułatwia odchudzanie. No, to jeszcze jeden, i jeszcze raz!

Wysmakowane towarzystwo

Nie będziemy ściemniać: my też mamy czasem problem z brokułami. Ale w dobrej kompanii...

REKLAMA

Podkręć smak

Kurkuma, z uwagi na słabą przyswajalność kurkuminy, aktywnego składnika, metabolizmu raczej specjalnie nie podkręci, ale za to smak – już owszem. Do pieca z nimi!

Postaw na migdalenie

Brokuły rewelacyjnie komponują się z migdałami, a badania pokazują, że wszelkiego rodzaju orzechy pomagają dbać o prawidłową wagę. Aha, czosnek obowiązkowy!

Dobre bakterie

Brokuły mają wszystko, nawet białko, jednak jeśli będzie ich więcej, zaspokoisz głód na dłużej. Podaj je z dipem jogurtowym (jogurt + czosnek + tarta skórka z cytryny).

Przeczytaj też: 7 warzyw, których nie jesz, choć powinieneś

Do trzech razy sztuka

3 - tyle jaj dziennie ogranicza ryzyko chorób układu krwionośnego, poprawiając lipidogram krwi - pokazują badania przeprowadzone na University of Connecticut.

Wyrok odroczony

Masz problemy jelitowe i podejrzewasz ten wredny gluten? Zastosuj wobec niego chwilowo zasadę domniemania niewinności. W testach badaczy z Australii okazało się, że w 70% objawy zespołu jelita drażliwego łagodzi dieta FODMAPS, czyli czasowo wykluczająca produkty zawierające oligo-, di- i monosacharydy oraz poliole. Brzmi groźnie, ale spokojnie, ich listę znajdziesz na naszej stronie internetowej.

Zamiast słońca

Jest zima, więc – jasna sprawa – musi być zimno i ciemno. Wcale nie znaczy to jednak, że masz chodzić blady jak ściana. I nie, nie mówimy o rujnującym budżet wyjeździe w tropiki. Dieta bogata w karotenoidy, czyli roślinne barwniki, pomoże Twojej skórze nabrać przyjemniejszej dla oka barwy, a żeby osiągnać ten efekt – zarzekają się angielscy naukowcy – wystarczą dwie porcje warzyw dziennie. Czas na marchew, bataty, dynię, paprykę i pomidory!

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij