[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA

REKLAMA

PODZIEL SIĘ



OCEŃ
3.8

Zasady diety na masę: rośnij zdrów

Oto szybkie rady, które pomogą Ci utrzymać właściwy kurs w drodze do świetnej sylwetki. Nie jesteśmy zwolennikami przesady w żadną stronę – wystarczy tylko świadomie jeść. Zerknij na szybkie wskazówki i wstąp na smaczną drogę budowania mięśni.   

Dieta na masę Shutterstock.com
3 puszki

Według naukowców z University of Mohaghegh właśnie tyle sardynek powinieneś jeść tygodniowo, aby w znaczącym stopniu zredukować ból mięśni po ciężkiej sesji ćwiczeń siłowych.

97%

Tyle białka zawartego w jajku jesteśmy w stanie przerobić na mięśnie. To rekordowy współczynnik przyswajalności białka. Dla porównania – z tuńczyka, również rekordzisty, wyciągamy 92%.  

50%

O tyle lepiej przyswojone zostanie białko, jeśli dostarczysz je swojemu organizmowi jako kombinację aminokwasów, stworzoną dzięki połączeniu pełnoziarnistego chleba z masłem orzechowym.

 

REKLAMA

jajka fot. Barbro Bergfeldt 2015/shutterstock
30 g białka

To pierś z kurczaka, 20 krewetek, puszka tuńczyka, filet z dorsza albo jeden koktajl proteinowy. 

Możesz zjeść lody

Porcja zjedzona dwie godziny po wysiłku fizycznym jest świetną przekąską. Podniesie Ci poziom insuliny, która reguluje przyswajanie białek po treningu.

148 g

Taka porcja steku zaspokoi Twoje dzienne zapotrzebowanie na witaminę B12 oraz dostarczy Ci 83% dziennej dawki cynku, 40% żelaza i aż 78% białka. 

MH Dieta 2014

Komentarze

 (1)
ZOBACZ KOMENTARZE

REKLAMA

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij