[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

PODZIEL SIĘ



OCEŃ
3.0

Wołowina: kompendium wiedzy o mięsie wołowym

Ktoś, kto chce szczycić się mianem "prawdziwego faceta" musi umieć przyrządzić steka wołowego. I kropka. Dla chcących nieco więcej, przygotowaliśmy kompendium wiedzy o rodzajach wołowiny i ich wpływie na Twoją formę i zdrowie. Nie musisz dziękować.

Wołowina fot. shutterstock.com
1. Odporność ironmana: rostbef

Mówi się, że jedno jabłko dziennie utrzyma Cię z dala od lekarza. Jeden stek z rostbefu lub polędwicy dziennie też. Te części wołu są najlepszym źródłem żelaza i cynku, budując odporność i skracając czas przeziębień, jeżeli są przyjmowane codziennie. Dawka odpornościowa to 10 g na dzień, co przekłada się na jakieś 160 g mięsa. I pamiętaj, że witamina C zwiększa wchłanialność. Obok mięsa jedz pietruszkę, pomidory, paprykę lub kiszoną kapustę.

2. Zastrzyk energii: ligawa

Zamiast przed treningiem ładować w siebie węglowodany lepiej załadować wołową ligawę. Tajemnicą jest witamina B2, zwana rybofl awiną, której jest tam dużo, i która jest niezbędna w metabolizmie. Masz z nią gwarancję, że zatankowane paliwo zostanie spalone i wykorzystane, a nie zmagazynowane w składzie z oponami. Właściwie to z jedną oponą. 

3. Mięśnie jak skała: rumsztyk

Smakosze będą głosować za mięsem z marmurkowym tłuszczem (i mają swoje racje), ale smakosze świadomi postawią na rumsztyk. Ma wyjątkowo mało tłuszczu, ale za to bardzo dużo białka, bo aż 30 g w 150 g. Można spokojnie zjeść podwójną porcję, bo kara jest znikoma – ok. 350 kcal za obie. Brak tłuszczu sprawia, że mięso może być nieco suchawe, dlatego dobrą opcją kulinarną jest duszenie.

1 2 3
STRONA 1 z 3

Komentarze

 (1)
ZOBACZ KOMENTARZE
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij