Tofu po azjatycku [Mięśnie bez mięsa]

Soja wydaje się kontrowersyjna, ale jej zła sława jest zdecydowanie przesadzona. Nie sprawi, że wyrosną Ci piersi, za to może ochronić przed rakiem prostaty. No i dostarczy pełen zestaw aminokwasów.

tofu, przpisy Men's Health

Składniki:

  • ryż pełnoziarnisty, 100 g
  • sos sojowy, 1 łyżka
  • miód, 2 łyżki
  • tofu, 250 g, grube plastry
  • ząbek czosnku, posiekany
  • świeży imbir, porcja wielkości kciuka, posiekany
  • jajka, 2 sztuki
  • szczypiorek, 15 g
  • oliwa, 10 ml

Przepis

1. Wrzuć ryż na patelnię, wlej niecałe pół litra wody i gotuj na małym ogniu pod przykryciem przez 20 minut. W tym czasie połącz  w misce sos sojowy z miodem  i dobrze wymieszaj.

REKLAMA

2. Na drugiej patelni rozgrzej oliwę. Wrzuć tofu razem z czosnkiem i imbirem. Podsmażaj po trzy minuty z każdej strony, a potem zdejmij z patelni. Teraz usmaż jajka. Kiedy będą gotowe, dodaj odsączony ryż, szczypiorek oraz sos, a potem dobrze wymieszaj. Wrzuć na talerz, na wierzch połóż tofu. Gotowe.

Makroskładniki

  • 930 Kcal
  • Białko 42 g
  • Tłuszcz 35 g
  • Węgle 112 g
Zobacz również:
Ten trening ze skakanką daje Ci alternatywę: spalasz kalorie ostro albo długo. Wybierz swoją drogę.
ZOBACZ WIĘCEJ

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA