[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA
PODZIEL SIĘ



OCEŃ
4.4

Metabolizm: jak przyspieszyć spalanie?

Czyli metabolizm na najwyższych obrotach.  

umięśniony facet fot. Shutterstock

Sposoby na szybsze spalanie tłuszczu

Seria za serią

"Żeby podkręcić metabolizm, odpoczywaj między seriami od 30 do 60 sekund" – mówi trener Marc Perry. Warto, bo efekty lepsze, a czas spędzony na siłowni krótszy.

Wstań wcześniej

Chcesz spalić zmagazynowany w organizmie tłuszcz? Trenuj przed śniadaniem – radzą brytyjscy naukowcy.

Idź na całość

W 30 minut spalisz o 138 kcal więcej na wiosłach niż na orbitreku. Różnica warta poświęcenia. 

Trenuj poza gymem

Spalisz 40 kcal w 10 minut, jeśli: będziesz grał na gitarze, umyjesz psa, wyczyścisz podłogę w kuchni, ułożysz rzeczy w sypialni. 

Ciężkie klamoty

Zamień maszyny na wolne ciężary, a spalisz w ciągu godziny dodatkowe 120 kcal.  

Trening zawodowca

Bramkarz amerykańskiej drużyny D.C. United Bill Hamid zszedł z 19 do 10% tłuszczu w organizmie. 20 sekund trenuj, przez 20 s odpoczywaj. Po czym powtórz jeszcze raz. Oto jego plan.

  • 1/ Walka z cieniem
  • 2/ Skakanka
  • 3/ Spacer wykroczny
  • 4/ Rzuty piłką lekarską
  • 5/ Przysiady
  • 6/ Wskoki na podest
  • 7/ Pompki z wiosłowaniem kettlem
  • 8/ Skośne spięcia brzucha
  • 9/ Krokodylki
  • 10/ Podciągnięcia 

30%

O tyle więcej energii będziesz potrzebował, jeśli pobiegniesz po nierównej nawierzchni. Spalisz przez to więcej kalorii. 

Na rower wybieraj się zawsze ze sprawniejszym kolegą. Dzięki temu będziesz jeździł średnio przez 9 minut dłużej.  

REKLAMA

REKLAMA

ćwiczący facet z hantlem Jeden potrzebuje treningu na masę, drugi chce schudnąć i odzyskać formę, jeszcze inny marzy o większej sile. Na wszystko są sposoby. (fot. Shutterstock)

Drobne sztuczki

Czyli jak bez wysiłku zapracować na niesamowite rezultaty.

Obiecaj sobie nagrodę

Mayo Clinic przeprowadziło badanie, podczas którego uczestnicy zarabiali 20 dolarów, gdy tracili pół kg, i płacili taką samą sumę, gdy przybierali na wadze. Okazało się, że w ciągu roku stracili 3,2 kg więcej niż koledzy pozbawieni tej motywacji  

Od dzisiaj na zakupy chodź z listą. Dzięki temu kupisz mniej i schudniesz 0,7 kg w ciągu pierwszego miesiąca (Monash University). 

Włącz piosenkę z miłą historią

Muzyka, która przywołuje dobre wspomnienia, pozwoli Ci trenować dłużej i efektywniej. "To może być utwór, który kojarzy Ci się pierwszym pocałunkiem albo zwycięstwem" – mówi dr Lee Brown z California State University. 

Jeśli masz tylko taką możliwość, wymień sztućce na większe. Jak wynika z badań naukowców z University of Utah, posługując się dużym nożem i widelcem, zjesz zdecydowanie mniej. 

Komentarze

 (1)
ZOBACZ KOMENTARZE
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij