[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

  • Men's Health

  • Dieta

  • Szybki spacer, błonnik i ekdysteroidy: skuteczne sposoby na tłuszcz

PODZIEL SIĘ



OCEŃ
3.0

Szybki spacer, błonnik i ekdysteroidy: skuteczne sposoby na tłuszcz

Nagle poczułeś, że po prostu musisz zjeść coś słodkiego, bo inaczej Cię skręci? Zajdź pokusę z mańki i idź się przejść, a żądza odejdzie w niebyt.

warzywa mięso quinoa fot. Shutterstock
40% Polaków sięga po słodycze przynajmniej pięć razy w tygodniu - wynika z raportu firmy KPMG "Rynek słodyczy w Polsce 2014". 11% z nas je słodkie nawet kilka razy dziennie.

Czasopismo "PLOS ONE" opisuje eksperyment austriackich naukowców z uniwersytetu w Innsbrucku. Sprawdzili oni, jak zareagują ludzie wystawieni na pokusę zjedzenia czekolady. Grupa, która wcześniej była na 15-minutowym szybkim spacerze, radziła sobie z żądzą słodkiego o wiele lepiej niż osoby, które nie były aktywne.

Dr Martin Kopp, autor badania, wyjaśnia, że ćwiczenia mają działanie obniżające napięcie i dzięki temu pomagają radzić sobie z ochotą na słodkie przekąski, która może być powodowana właśnie przez stres.

Menu w skali mikro

Bakterie mieszkające w przewodzie pokarmowym przepadają za błonnikiem, a Ty powinieneś przepadać za nimi. Holenderscy badacze zidentyfikowali w tej menażerii 34 rodzaje, pomagające utrzymać właściwą masę ciała i odpowiedni poziom dobrego cholesterolu oraz trójglicerydów. Najlepszym źródłem ich ulubionego błonnika są warzywa, owoce i produkty pełnoziarniste.

Viva España!

36 - O tyle procent zmniejszysz ryzyko otyłości brzusznej jeśli przejmiesz południowe zwyczaje i między wczesnym obiadem a kolacją zjesz drobny posiłek, który Hiszpanie nazywają merienda. 

Rzut w dziesiątkę

Ekdysteroidy to związki, które zwiększają wrażliwość komórek na insulinę i poprawiają przyswajanie glukozy, tym samym pomagając zrzucić balast. Znajdziesz je w szpinaku i kaszy quinoa. Dodaj do nich pomidorki koktajlowe, liście mięty, natkę pietruszki, oliwę, sok z cytryny i ziarna słonecznika, a wyprodukujesz skuteczną i smaczną broń do walki z tłuszczem.

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij