[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

  • Men's Health

  • Dieta

  • Szejk z jarmużem, dawkowanie białka i szybki metabolizm - dietetyczne ciekawostki MH

PODZIEL SIĘ



OCEŃ
3.8

Szejk z jarmużem, dawkowanie białka i szybki metabolizm - dietetyczne ciekawostki MH

Szejk nie musi składać się tylko z odżywki białkowej, mleka i bananów. Postaw na wiosenne barwy i wrzuć do blendera trochę jarmużu - odwdzięczy Ci się szybszym spalaniem tkanki tłuszczowej.

jarmuż
Daj mu z liścia

I zrób to na zimno. Poranne smoothie z jarmużem rozprawi się z Twoim brzuchem.

Luteina to słowo, które powinieneś zapamiętać, jeśli zależy Ci na płaskim brzuchu i na lepszej wydolności. Możemy też uprościć sprawę i powiedzieć, żebyś po prostu jadł częściej jarmuż, szpinak, sałatę i brokuły, czyli najlepsze źródła tego karotenoidu.

Czasopismo „PLoS One” donosi, że przyspiesza on spalanie tkanki tłuszczowej oraz podnosi wydolność w czasie uprawiania sportów wytrzymałościowych. Wszystko dzięki temu, że luteina powoduje wzrost produkcji enzymu AMPK, który m.in. stymuluje oksydację kwasów tłuszczowych w mięśniach.

Badacze zwracają uwagę, że luteina najlepiej przyswaja się w towarzystwie tłuszczu (aż trzykrotny wzrost), dlatego proponujemy Ci szejka ze szpinakiem albo jarmużem, który świetnie będzie komponował się z bananami i masłem orzechowym albo awokado.

Nie takie pro

36 - W tylu procentach probiotycznych suplementów diety przebadanych na zlecenie NIK (4 z 11) wykryto nieokreślone szczepy drobnoustrojów.

Równe porcje

Pamiętasz sposób Adama Małysza na zwycięstwa? Równe skoki. Podobny patent gwarantuje rozwój mięśni. „Applied Physiology, Nutrition and Metabolism” podaje, że rozłożenie dziennej dawki protein na równe porcje o wielkości 25-35 g między wszystkie posiłki wspomoże syntezę tkanki mięśniowej.

Pełna moc

Pełnoziarniste produkty przyspieszają metabolizm – informuje „American Journal of Clinical Nutrition”. Naukowcy porównali dwie grupy osób, których dieta różniła się tylko tym, że węglowodany w jednej pochodziły z przetworzonych źródeł, a w drugiej z ich pełnoziarnistych odpowiedników. Ci drudzy spalili aż o 100 kcal dziennie więcej. To mniej więcej odpowiednik półgodzinnego spaceru. 

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij