[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

PODZIEL SIĘ



OCEŃ
3.5

Szejk potreningowy: proteiny i węglowodany w płynie

Potreningowy szejk to ambrozja. Podkręć jej boskie działanie dzięki kilku dobrym zmianom.

shake potreningowy fot. Shutterstock

Miks na masę

Składniki (5 porcji):

  • mleko migdałowe, 1,25 l
  • masło orzechowe lub migdałowe, 25 g
  • banan, 2½
  • borówki, 100 g
  • płatki owsiane, 75 g
  • maca w proszku, 50 g
  • białko w proszku, 5 miarek

Wykonanie

Krok 1

Interesuje nas wyłącznie idealna konsystencja. Na początek wlej składniki płynne. Teraz dorzuć te stałe. Zblenduj. Na sam koniec załaduj proch. Dzięki temu trikowi białko rozpuści się w pełni i nie stworzy grudek z cząsteczkami składników. Nie znamy nikogo, kto lubi grudki.

Krok 2

Blender ustaw na najwyższe obroty. Miksuj wszystko do uzyskania gładkiej, kremowej cieczy. Tankuj od razu albo schowaj w lodówce na później (byle nie później niż 48 godzin).

Potraktuj nasz przepis jako bazę wyjściową do potreningowego dostawcy kalorii. Zmieniaj dodatki wedle uznania, ale za każdym razem staraj się dostarczyć zarówno węglowodanów prostych, jak i złożonych. Rośnij zdrów!

Jedna porcja:

  • 312 kcal
  • 30 g białko
  • 33 g węgle
  • 7 g 
  • czas: 2 minuty

Komentarze

 (2)
ZOBACZ KOMENTARZE
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij