[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
  • Men's Health

  • Dieta

  • Stresująca praca, czyli główny dostawca tłuszczu [Schudnij z MH]

REKLAMA
PODZIEL SIĘ



OCEŃ
4.5

Stresująca praca, czyli główny dostawca tłuszczu [Schudnij z MH]

Żadna praca nie hańbi, ale niektóre nie sprzyjają walce z balastem. Zobacz, jak temu przeciwdziałać. 

praca, jedzenie Gdy głód dopada przy biurku... Zatrzaśnij go w teczce!
1. Praca

Sytuacja: zbyt dużo delegacji

Według amerykańskich badaczy ludzie, którzy tygodniowo pracują ponad 40h, są o 8% bardziej narażeni na ryzyko otyłości.To nie wszystko – w przypadku osób dużo podróżujących zawodowo (ponad 20 nocy w miesiącu) jest ono aż o 92% wyższe niż w grupie, która śpi poza domem tylko sześć razy. 

Strategia

Bądź asertywny. Współczesne rozmowy biznesowe w Polsce to nie załatwianie kontraktu na Wschodzie kilkanaście lat temu. Sukces zależy od tego, czy masz dobrą ofertę, a nie od braterstwa przy stole. Naprawdę nie musisz iść w ślady potencjalnego kontrahenta, który zamawia golonkę na cały talerz, żeby przekonać go do ubicia wspólnego interesu. 

Bądź świadomy. Płacenie służbową kartą usypia czujność i zdejmuje hamulce przy zamawianiu posiłków. Dlatego zawsze patrz na ceny i wyobrażaj sobie, że to Ty płacisz za posiłek.

Bądź przygotowany. W trasie często głód dopada wtedy, gdy trudno kupić coś pożywnego, i przeważnie kończy się na batoniku. Na takie okazje noś przy sobie przekąski – np. paczkę migdałów czy nerkowców. Dzięki zawartości białka i tłuszczu skutecznie zaspokajają głód.

Bądź aktywny. Zamiast przerzucać kanały w tv, zrób trening z obciążeniem własnego ciała. Jedyne, czego potrzebujesz, to kawałek podłogi i plan.

Sytuacja: zostałeś zwolniony

Utrata pracy jest jedną z najbardziej stresujących sytuacji życiowych i sprzyja przybieraniu na wadze. Statystyki pokazują, że z tego powodu można przytyć około 2,5 kg rocznie. Przeciwdziałaj niekorzystnym okolicznościom, podejmując działania wyprzedzające. 

REKLAMA

lukrowany pączek, pączek fot. Shutterstock
Wysypiaj się. Stres związany z utratą pracy może prowadzić do problemów ze snem, a te z kolei przekładają się często na przybieranie na wadze. Dbaj więc szczególnie o to, by się wysypiać. Zasłaniaj okna, żeby światło z zewnątrz nie zakłócało produkcji melatoniny. Nie siedź do późna przy monitorze czy telefonie, które emitują niebieskie światło i utrudniają zaśnięcie.

Nie trenuj bardzo intensywnie późnym wieczorem, ale utrzymuj aktywność w ciągu dnia. Dużo przebywaj na powietrzu, a przed snem zafunduj sobie posiłek węglowodanowy – dzięki temu więcej tryptofanu dotrze do mózgu i uspokoisz się. Gotuj samodzielnie. Nie miałeś na to nigdy czasu? No to teraz nie masz już wymówki.

Samodzielnie przygotowane posiłki to klucz do szczupłej sylwetki. Możesz teraz spokojnie dopracować proces technologiczny ich przygotowywania. Trzymaj dyscyplinę.

Nie ulegaj pokusie myślenia, że masz teraz mnóstwo wolnego czasu i wszystko możesz odłożyć na później, bo i tak zdążysz. Takie podejście to prosta droga do tego, by nie znaleźć pracy i leżeć na kanapie, patrząc, jak rośnie brzuch. 

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij