[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA
PODZIEL SIĘ



OCEŃ
3.2

Stek wołowy: jak dużo możesz zjeść?

Wimy, że są wśród Was smakosze czerwonego mięsa. I bardzo dobrze. Oprócz doskonałych doznań smakowych, wołowina pozytywnie wpływa na Twoją formę. Ile jednak można jej zjeść, by nie przesadzić? Oto ściąga dla mięsożernych. Dowiesz się z niej, ile wrzucić na ruszt, żeby jeść na zdrowie.

Stek wołowy fot. shutterstock.com
Za mało

Jeżeli Twoja codzienna porcja mięsa jest tak cienka, jak plasterek szynki parmeńskiej, powinieneś wrzucić więcej na swój talerz. Małe porcje oznaczają mniej witamin, minerałów i białka. Czerwone mięso jest jednym z najlepszych źródeł łatwo przyswajalnego żelaza, które odgrywa ważną rolę w przemianie pokarmu na energię i w produkcji czerwonych krwinek. 90 g czerwonego mięsa zaspokaja Twoje zapotrzebowanie na ten pierwiastek tylko w 25%. Czas obudzić w sobie drapieżnika.

REKLAMA

1 2 3
STRONA 1 z 3

Komentarze

 (1)
ZOBACZ KOMENTARZE
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij