[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

PODZIEL SIĘ



OCEŃ
3.7

Spalanie tłuszczu: 4 suplementy, które faktycznie działają

Postawmy sprawę jasno: bez ciężkich treningów i diety się nie obejdzie. Możesz jednak choć trochę ułatwić sobie zadanie. Zobacz, na które odżywki faktycznie warto postawić, by nad wodą w superformie zameldować się jeszcze szybciej.  

suplementy
Pośród tysięcy produktów krzyczących etykietami o superefektach tylko garść uznawana jest przez fachowców za skuteczne. Oto ich wybór.

Kofeina

Pobudzi organizm, dzięki czemu z każdego treningu będziesz mógł wycisnąć jeszcze więcej. Zapomniałeś pudełeczka z kapsułkami? Espresso też zadziała.  

Izotonik / Carbo (Węglowodany)

Jeśli trenujesz intensywnie, potrzebujesz czegoś więcej niż woda. Napoje izotoniczne lub szybkie, rozpuszczalne węglowodany znacznie zmniejszą ciężar treningowej torby. To także świetne rozwiązanie np. na kilkudniową wyprawę rowerową. 

Białko

Porcja odżywki białkowej powinna zawierać 20-30 g białka. Wszystkie proszki, które mają go mniej, nie są warte pieniędzy, które możesz na nie wydać. Izolat przechodzi skomplikowany proces produkcyjny, który zmniejsza zawartość tłuszczu i laktozy. Jeśli odżywka jest tania, sprawdź, czy izolat białka jest jej pierwszym składnikiem.

Kreatyna

Poza zwiększaniem masy mięśniowej podnosi też wydolność aerobową, sprawiając, że mięśnie efektywniej korzystają z tlenu. Ale to tylko wierzchołek góry kreatyno... lodowej. Sprawdź nasz duży artykuł, w którym zawarliśmy wszystko, co musisz wiedzieć o kreatynie.

 

Komentarze

 (2)
ZOBACZ KOMENTARZE
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij