[ X ]

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu), wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych na zasadach wskazanych w "Polityce prywatności"

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA
PODZIEL SIĘ
9



OCEŃ
4.1

Spalanie tłuszczu: 4 suplementy, które faktycznie działają

Postawmy sprawę jasno: bez ciężkich treningów i diety się nie obejdzie. Możesz jednak choć trochę ułatwić sobie zadanie. Zobacz, na które odżywki faktycznie warto postawić, by nad wodą w superformie zameldować się jeszcze szybciej.  

suplementy
Pośród tysięcy produktów krzyczących etykietami o superefektach tylko garść uznawana jest przez fachowców za skuteczne. Oto ich wybór.

Kofeina

Pobudzi organizm, dzięki czemu z każdego treningu będziesz mógł wycisnąć jeszcze więcej. Zapomniałeś pudełeczka z kapsułkami? Espresso też zadziała.  

Izotonik / Carbo (Węglowodany)

Jeśli trenujesz intensywnie, potrzebujesz czegoś więcej niż woda. Napoje izotoniczne lub szybkie, rozpuszczalne węglowodany znacznie zmniejszą ciężar treningowej torby. To także świetne rozwiązanie np. na kilkudniową wyprawę rowerową. 

Białko

Porcja odżywki białkowej powinna zawierać 20-30 g białka. Wszystkie proszki, które mają go mniej, nie są warte pieniędzy, które możesz na nie wydać. Izolat przechodzi skomplikowany proces produkcyjny, który zmniejsza zawartość tłuszczu i laktozy. Jeśli odżywka jest tania, sprawdź, czy izolat białka jest jej pierwszym składnikiem.

Kreatyna

Poza zwiększaniem masy mięśniowej podnosi też wydolność aerobową, sprawiając, że mięśnie efektywniej korzystają z tlenu. Ale to tylko wierzchołek góry kreatyno... lodowej. Sprawdź nasz duży artykuł, w którym zawarliśmy wszystko, co musisz wiedzieć o kreatynie.

REKLAMA
 

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij