[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

PODZIEL SIĘ



OCEŃ
5.0

Ser ricotta: wsparcie z natury

Serek ricotta jest naturalnym suplementem, który oprócz solidnej dawki wzmacniającego kości wapnia dostarczy Ci aminokwasów pomagających zbudować mięśnie. 

ricotta fot. Shutterstock
Środków wspierających budowę masy mięśniowej szukaj na półce nie w sklepie z suplami, tylko w supermarkecie. W dziale z nabiałem znajdziesz tam prawdziwą bombę: włoski serek ricotta. Jest świetnym źródłem glutaminy, która przyspiesza syntezę protein, a na dodatek – jak czytamy w "American Journal of Clinical Nutrition" – pobudza również produkcję hormonu wzrostu i w ten sposób dodatkowo wspomaga trening. Suple na talerzu, a nie w shakerze? Kupujemy to.

Ricotta, dzięki dużej zawartości glutaminy, przyspieszy również regenerację po treningu.

Półtorej godziny do megawycisku

Zacznij szykować się do treningu na 90 minut przed jego rozpoczęciem, a poprawisz swoje wyniki.  

Godzina T minus 90 minut

Porcja ricotty

Jedz ją z rukolą i pomidorami, odrobiną soku z cytryny oraz szczyptą papryki chili i pieprzu. 

Godzina T minus 30 minut

Mała czarna

Potrzeba pół godziny, by kofeina zdążyła się wchłonąć i wzmocnić Cię przed wysiłkiem.

Godzina T minus 20 minut

Rolowanie

Wykonane przed treningiem zwiększa zakres ruchu – donosi "Strength & Conditioning Research". 

Sprawdź także przepis na białkowy deser z ricotty.

MH 02/2016 

 

Komentarze

 (1)
ZOBACZ KOMENTARZE
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij