[ X ]

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu), wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych na zasadach wskazanych w "Polityce prywatności"

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
PODZIEL SIĘ


Ser ricotta: wsparcie z natury

Serek ricotta jest naturalnym suplementem, który oprócz solidnej dawki wzmacniającego kości wapnia dostarczy Ci aminokwasów pomagających zbudować mięśnie. 

ricotta fot. Shutterstock
Środków wspierających budowę masy mięśniowej szukaj na półce nie w sklepie z suplami, tylko w supermarkecie. W dziale z nabiałem znajdziesz tam prawdziwą bombę: włoski serek ricotta. Jest świetnym źródłem glutaminy, która przyspiesza syntezę protein, a na dodatek – jak czytamy w "American Journal of Clinical Nutrition" – pobudza również produkcję hormonu wzrostu i w ten sposób dodatkowo wspomaga trening. Suple na talerzu, a nie w shakerze? Kupujemy to.

Ricotta, dzięki dużej zawartości glutaminy, przyspieszy również regenerację po treningu.

Półtorej godziny do megawycisku

Zacznij szykować się do treningu na 90 minut przed jego rozpoczęciem, a poprawisz swoje wyniki.  

Godzina T minus 90 minut

Porcja ricotty

Jedz ją z rukolą i pomidorami, odrobiną soku z cytryny oraz szczyptą papryki chili i pieprzu. 

Godzina T minus 30 minut

Mała czarna

Potrzeba pół godziny, by kofeina zdążyła się wchłonąć i wzmocnić Cię przed wysiłkiem.

Godzina T minus 20 minut

Rolowanie

Wykonane przed treningiem zwiększa zakres ruchu – donosi "Strength & Conditioning Research". 

Sprawdź także przepis na białkowy deser z ricotty.

MH 02/2016 

REKLAMA
 

Komentarze

 (1)
ZOBACZ KOMENTARZE
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij