[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA
PODZIEL SIĘ



OCEŃ
5.0

Sałatka młodości: antyoksydanty górą

Daruj nam, tym razem bez mięsa. Ale to właśnie w prostocie tego przepisu tkwi jego moc. Antyoksydanty nie lubią gotowania. Najlepiej wykorzystasz ich moc, zjadając je w sałatce. Oto danie, które naprawi wszystkie szkody, jakie mogłeś wyrządzić swojej skórze. 

sałatka młodości fot. Dan Matthews
Składniki:

REKLAMA
  • Feta
  • Rukiew wodna
  • Pomidorki cherry
  • Oliwa z oliwek
  • Ocet z czerwonego wina
  • Orzechy laskowe

Wartości odżywcze:

  • 386 kcal
  • 16 g białko
  • 8 g węglowodany
  • 2 g tłuszcze

1. Wyjmij fetę z opakowania i odlej płyn. Pokrój w kostkę. Umyj sałatę i osusz papierowym ręcznikiem. Pomidorki pokrój na połówki.

2. Do miski wlej trochę (ze dwie łyżki) oliwy z oliwek i mniej więcej łyżkę octu. Zabełtaj widelcem.  

3. Wrzuć do miski warzywa, dodaj ser i polej sosem. Na koniec dorzuć orzechy lekko potłuczone trzonkiem noża. 

Inne opcje:

1. Sałatka z indyka

Składniki: młody groszek w strączkach, smażony filet z indyka, makaron

Jak to zrobić: Smażysz mięso, gotujesz makaron i do tego dodajesz groszek, tylko przelany wrzątkiem.

2. Sałatka z jarmużu i orzeszków pinii

Składniki: Jarmuż, orzeszki piniowe, porzeczki, biały ocet balsamiczny

Jak to zrobić: Po prostu zmieszaj składniki (jarmuż poszarp na drobniejsze kawałki) i pokrop octem. 

3. Sałatka z krewetek i zielonej fasolki

Składniki: Krewetki, zielona fasolka, szczypior, kolendra, makaron ryżowy

Jak to zrobić: Usmaż krewetki, ugotuj fasolkę, zalej wrzątkiem makaron, odcedź i zmieszaj wszystko z zieleniną.  

MH Dieta 2014 

Komentarze

 (1)
ZOBACZ KOMENTARZE
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij