[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA
PODZIEL SIĘ



OCEŃ
4.1

Przekąski do piwa [Najlepsze i najgorsze]

Zaprosiłeś kumpli na mecz. Do piwa podaj zdrowe przegryzki, które – nawet jeśli nasi zawalą mecz – poprawią samopoczucie.  

przekąski, dieta, piwo To nie piwo jest tuczące, ale jego towarzystwo.
Seler naciowy  minus 

Zawiera witaminy A, B1, B2, a także wapń, fosfor i krzem. Łodygi selera bogate są w magnez, żelazo i karoten. Zmniejszają apetyt i – uwaga – zwiększają potencję.

REKLAMA

Jabłko suszone  minus 

Mają właściwości oczyszczające, zawierają witaminy A i B1, ale też potas, wapń, fosfor i sód. Hamują fermentację pokarmów i namnażanie bakterii w układzie trawiennym; pektyna zawarta w jabłkach zmniejsza poziom cholesterolu i pomaga usuwać trujące substancje; jabłka świetnie pasują do lżejszych, mniej gorzkich gatunków piw.  

Zielone oliwki  minus 

Z czosnkiem mają mniej tłuszczu niż czarne, a wśród oliwek nadziewanych te z czosnkiem są najmniej kaloryczne – 100 g to tylko 142 kcal, 1,4 g białka, 15,7 g tłuszczu i 1 g węglowodanów; mają mnóstwo witaminy A i E, która jest naturalnym przeciwutleniaczem, poza tym dostarczają ci sporo wapnia, soli mineralnych oraz mikroelementów (sodu, fosforu, magnezu, żelaza i jodu).

Zdrowe chrupanie: 9 smacznych przekąsek

Chipsy o smaku bekonu  minus 

Smak bekonu to nic innego, jak sztuczne dodatki; nie dość że potwornie kaloryczne (100 g = 535 kcal!), to jeszcze niezdrowe – zawierają akryloamid, który jest stosowany np. do produkcji betonu i działa rakotwórczo. W jednej paczce chipsów jest go 500 razy więcej niż dopuszczają normy Światowej Organizacji Zdrowia.

Paluszki słone  minus 

Podobnie jak inne tradycyjne dodatki do piwa są bombą kaloryczną – zjadając ich 100 g (a wiesz, że to żadna sztuka), dostarczasz sobie aż 389 kcal, oprócz tego 11 g białka, 72,8 g węglowodanów i 6 g tłuszczu; Oprócz tego są stanowczo za słone – odpuść sobie!

Orzeszki z papryką  minus 

Prażone bez tłuszczu – nie daj się zwieść napisowi na torebce „bez tłuszczu” – w 100 g orzeszków jest aż 598 kcal. Zawierają też 26 g białka, 16,7 g węglowodanów, dużo wapnia (67 g), magnezu (167 g), fosforu (410 g) i selenu (4 μg). Zastanów się jednak, czy warto, skoro dodatkowo zjadasz 50 g tłuszczu!

Komentarze

 (1)
ZOBACZ KOMENTARZE
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij