[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA
PODZIEL SIĘ



OCEŃ
5.0

Przegląd diet intermittent fasting

intermittent fasting Zamiast gotowych patentów na sukces warto słuchać swojego organizmu i zdrowego rozsądku.

Głodni i wściekli

Opisujemy najczęściej spotykanie odmiany diet z gatunku okresowego głodowania (intermittent fasting).

Dieta 5:2

Co to jest? Pięć dni w tygodniu jesz normalnie, a przez dwa (niekoniecznie z rzędu) zaledwie 500- 600 kcal. Czy warto? Badania, zarówno dotyczące wpływu na wagę, jak i na zdrowie, nie dają ostatecznej odpowiedzi. Możesz spróbować, jeśli nie masz problemów z poziomem glukozy.

REKLAMA

Dieta sokowa

Co to jest? Przez 7 dni pijesz tylko soki z warzyw i owoców. Czy warto? Prosto z mostu – nie. Pewnie na niej schudniesz, bo kalorii będzie tyle, co kot napłakał, ale potem raczej odzyskasz to z nawiązką. Na dodatek brak w niej tłuszczów i białka, więc spadek wagi pójdzie w części z mięśni.

Ograniczenie kalorii

Co to jest? Jedz przez jakiś czas o 25% mniej kcal niż Twoje dzienne zapotrzebowanie. Czy warto? Jedna czwarta kalorii poniżej dziennego zapotrzebowania to już spory defi cyt. Do odchudzania wystarczy mniejszy, a nie ma gwarancji, że wystąpi efekt zdrowotny.

Dieta fast mimicking

Co to jest? Przez 5 dni jesz produkty dostarczone przez fi rmę dr. Longo. Czy warto? To najlepiej (choć nie znaczy, że wystarczająco dobrze) przebadany system głodowania. Jeśli tylko stać Cię na ściągnięcie z USA drogiego zestawu posiłków, możesz spróbować.

Dieta co drugi dzień

Co to jest? Przeplataj dni, w które jesz normalnie, z takimi po 500 kcal. Czy warto? To tylko jeden ze sposobów na wywołanie deficytu kalorycznego. W MH wolimy, aby był on mniejszy (np. 10%), ale występował codziennie. Wyobrażasz sobie trening po 500 kcal? 

MH przyjrzał się również najpopularniejszym w ostatnich latach "cudownym dietom" i wystawił każdej sprawiedliwą ocenę. Zobacz również przegląd diet MH.

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij