[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA
PODZIEL SIĘ



OCEŃ
3.7

Power kanapka: idealny posiłek potreningowy

Ta kanapka to idealne połączenie węglowodanów prostych, łatwo przyswajalnego białka i zdrowych tłuszczy. Wrzuć ją do torby ze sprzętem sportowym, by uratować mięśnie po treningu. Gwarantujemy, że żaden katabolizm nie będzie Ci straszny.

kanapka z kurczakiem Olga Nayashkova, 2015, shutterstock.com
Składniki:

1. Awokado

REKLAMA

Ile? Połowa, obrana i pokrojona w kostkę.

Dlaczego? Awokado zawiera magnez, który redukuje uszkodzenia mięśni i służy do odbudowy zapasów energii. Dodatkowo zawiera o 60% więcej potasu niż banany, a to elektrolit, który tracisz podczas ćwiczeń.

2. Jasne pieczywo

Ile? Dwie kromki, z tostera.

Dlaczego? Pełnoziarniste pieczywo jest świetnym źródłem długo uwalnianej energii, ale po treningu potrzebujesz błyskawicznej dawki węglowodanów do uzupełnienia utraconych zapasów glikogenu. A te zapewni Ci biały chleb, pomagając w dostarczeniu białka z kurczaka do Twoich mięśni.

3. Oliwa z oliwek

Ile? 1 łyżka.

Dlaczego? Dostarczy Twojemu organizmowi kwasów tłuszczowych, które zmniejszą stan zapalny i będą smarować Twoje stawy podczas ćwiczeń. Jak w dobrze utrzymanym silniku – porządne smarowanie zapewni bezawaryjną jazdę. I zaoszczędzisz na wizytach w warsztacie…

4. Rucola

Ile? Dwie garście.

Dlaczego? Rucola jest świetnym źródłem przeciwutleniaczy i pomaga zmniejszyć uszkodzenia mięśni. Zawiera dużo witaminy C, wapna i magnezu, które są potrzebne do wzmacniania kości i naprawy chrząstek. Jest też bogata w kwas foliowy, który przyspieszy wzrost tkanki mięśniowej.

5. Pierś z kurczaka

Ile? 100 g, ugotowanej i pokrojonej.

Dlaczego? Kurczak jest dobrym źródłem witaminy B3, koniecznej do uzupełnienia zapasu energii w komórkach. I oczywiście doskonałym źródłem białka, które wspomaga regenerację mięśni. Gotowanie pozwala na zachowanie największej ilości białka.

6. Limonka

Ile? Jedna, wyciśnięta.

Dlaczego? Limonka obfituje w kwas foliowy, który według badań redukuje poziom homocysteiny – aminokwasu, który podnosi ryzyko uszkodzenia kości. Dodaj więc odrobinę soku z limonki, by stworzyć solidne ramy do transportowania nowych mięśni, których będzie szybko przybywać.

MH 10/11

Komentarze

 (1)
ZOBACZ KOMENTARZE
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij