Polityka prywatności - poznaj szczegóły » [ X ]
PODZIEL SIĘ



OCEŃ
4.1

Potrawy na szybko - 10 patentów MH

Brak czasu i mnóstwo obowiązków to często drugie i trzecie imię współczesnego faceta. A jeść trzeba. MH podpowiada, jak jeść i szybko, i zdrowo.

Szybkie dania
1. Tost zamiast sprintu

Na tostowym chlebie ułóż kurczaka, czerwoną paprykę, cebulę dymkę oraz karczocha. Taki zestaw wzmocni Twoje serce, wyrównując poziom tłuszczów we krwi. Działa jak jogging.  

2. Jaja twardziela

Stosunek białka do węglowodanów sprawia, że jajka są idealnym posiłkiem na mięśnie. Zrób je w meksykańskim stylu: rozbełtaj z mlekiem dwa jajka. Domieszaj łyżeczkę salsy i czarną fasolę, wylej na patelnię i smaż 3 minuty – omlet gotowy.

3. Wakacyjne rollsy

Kup w markecie wrapy z papieru ryżowego. Zwilż je, a następnie napakuj zieleniną, ugotowanymi krewetkami oraz papryką. Zroluj. W krewetkach znajdziesz morze białka i witaminy B, które pomogą Ci wycisnąć z siebie więcej na treningu.

4. Tabliczka antykacowa

Ziarna sezamu mogą regenerować stłuszczenia wątroby – twierdzi „Journal of Agricultural and Food Chemistry”. Zmiksuj sezam z garścią orzechów macadamia, dwiema garściami daktyli i płatkami owsianymi. Wciśnij mieszankę w dno blachy po pieczenia, pokrój w kwadraty i postaraj się nie zjeść wszystkiego od razu.

5. Tłuszcz bez szans

Leniwy sposób na pieczone jajka. Przypraw ½ awokado, do dziury po pestce wbij jajko – podgrzewaj w mikrofalówce przez 90 sekund. Badanie na 14 000 mężczyzn wykazało, że jedzenie awokado wpływa na spadek masy ciała.

6. Stawy ze stali

Zblenduj dwa ogórki, awokado, jogurt grecki i skórkę cytrynową – masz najprostszy chłodnik. Zjedz go rano przed intensywnym wysiłkiem: ogórki są bogate w chroniącą stawy krzemionkę.

7. Błonnikiem w raka

Bogata w nierozpuszczalny błonnik czarna fasola walczy z rakiem jelita – wynika z badań Michigan State University. Usuń miąższ z pełnoziarnistej bagietki. Następnie nadziej ją rozgniecioną fasolą, salsą, jalapeño i poszarpaną sałatą. Oto masz burrito dla leniwych.

8. Szczupłe nudle

Wrzuć makaron konnjak do woka i smaż z mieszanką chińskich warzyw, a dostarczysz sobie glukomannan – pęczniejący w żołądku błonnik, który nasyci Cię szybko i na długo.

29. Żółty na biały

9 owsiane herbatniki posmaruj humusem z czosnkiem. Na wierzch połóż kawałki sera feta, ogórka i świeżą miętę. Wybór sera jest kluczowy – feta ma o 36% mniej tłuszczu niż cheddar. Swoje robi też zapach mięty, który zmniejsza apetyt, jeśli wierzyć Wheeling Jesuit University.

10. Fast food od serca

Wymieszaj śmietanę do sosów ze szczyptą kminku, chili i sokiem z limonki. To będzie sos do muszli taco z nadzieniem z kurczaka, kukurydzy cukrowej, czarnej fasoli oraz sałaty. Według „International Journal of Health Sciences”, kminek obniża poziom cholesterolu. 

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij