[ X ]

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu), wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych na zasadach wskazanych w "Polityce prywatności"

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
PODZIEL SIĘ


Plażowa sylwetka: trening i dieta na lato

Nadciąga najbardziej niezawodny motywator treningowy - sezon plażowy. Oprócz dobrego planu ćwiczeń potrzebujesz też mądrze dobranego paliwa, by Twój wysiłek przyniósł zamierzony efekt. Zobacz, jak może wyglądać zdrowe, smaczne i energetyczne menu dla Twoich mięśni.

Plażowa sylwetka: trening i dieta na lato, facet na plaży fot. Luna Vandoorne 2015/shutterstock
Niedziela - dzień odpoczynku

Śniadanie  - dwa jajka, 2 kiełbaski na ciepło, dwa tosty

REKLAMA
  • Trening - rozciąganie

Przekąska - 2 banany

Lunch - 2 kanapki na ciepło z szynką i serem, makaron

Przekąska - jabłko

Obiad/kolacja - sałatka z kurczakiem, pół bagietki z masłem, ziemniak z folii z chili

Dlaczego? Nawet w dzień odpoczynku potrzebujesz dużo protein, by przygotować mięśnie na kolejny tydzień. Jesz też sporo antyoksydantów – ostry trening wymaga dobrej regeneracji i naprawy każdej komórki ciała przed kolejną porcją wysiłku.

MH 06/2011

1 ... 6 7 8
STRONA 8 z 8

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij