[ X ]

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu), wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych na zasadach wskazanych w "Polityce prywatności"

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
PODZIEL SIĘ


Plażowa sylwetka: trening i dieta na lato

Nadciąga najbardziej niezawodny motywator treningowy - sezon plażowy. Oprócz dobrego planu ćwiczeń potrzebujesz też mądrze dobranego paliwa, by Twój wysiłek przyniósł zamierzony efekt. Zobacz, jak może wyglądać zdrowe, smaczne i energetyczne menu dla Twoich mięśni.

Plażowa sylwetka: trening i dieta na lato, facet na plaży fot. Luna Vandoorne 2015/shutterstock
Poniedziałek - dzień treningowy (siła)

Śniadanie - dwa tosty pełnoziarniste z dżemem, mała miseczka płatków z mlekiem 0,5%

REKLAMA
  • Trening - sprinty na bieżni

Po treningu - shake proteinowy

Lunch - 2 kanapki pełnoziarnistego chleba z szynką, serem i sałatą, jabłko

Po treningu - szklanka mleka, dwa banany

Obiad/kolacja - 250 g steku wołowego, czosnek, gotowane warzywa, ziemniaki, mała miseczka płatków z mlekiem 0,5%

Dlaczego? W dni treningowe, w które pracujesz nad siłą, potrzebujesz 1,2 porcji mięsa jako źródła białka. Jest ono budulcem mięśni, a razem z porcją płatków z mlekiem po treningu sprawia, że ciężki wysiłek przekłada się na więcej siły i mocy.

1 2 3 ... 8
STRONA 2 z 8

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij