[ X ]

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu), wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych na zasadach wskazanych w "Polityce prywatności"

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA
PODZIEL SIĘ



OCEŃ
4.0

Plażowa sylwetka: trening i dieta na lato

Nadciąga najbardziej niezawodny motywator treningowy - sezon plażowy. Oprócz dobrego planu ćwiczeń potrzebujesz też mądrze dobranego paliwa, by Twój wysiłek przyniósł zamierzony efekt. Zobacz, jak może wyglądać zdrowe, smaczne i energetyczne menu dla Twoich mięśni.

Plażowa sylwetka: trening i dieta na lato, facet na plaży fot. Luna Vandoorne 2015/shutterstock
Twój plan

Nie musisz wcale trenować dokładnie tak, jak to rozpisaliśmy. Dopasuj dzień treningowy do swoich potrzeb i próbuj jeść według jego zasad. Jeśli więc koncentrujesz się na treningu siłowym, jedz wg menu z poniedziałku. Jeśli budujesz kondycję - z wtorku. Albo wybieraj przed i potreningowe posiłki w zależności od swojego programu. Dzięki temu będziesz miał energię każdego dnia niezależnie od tego, czy trenujesz do maratonu, czy do konkursu Mister Plaży.

REKLAMA

1 2 3 ... 8
STRONA 1 z 8

Komentarze

 (1)
ZOBACZ KOMENTARZE
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij