[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

PODZIEL SIĘ



OCEŃ
3.8

Placki białkowe: błyskawiczna regeneracja mięśni

Jeśli chwilowo masz dość białkowych szejków, zrób proteinowe placki. Czas przygotowania jest niewiele dłuższy od potrząsania szejkerem. 

Placki białkowe fot. shutterstock.com
Składniki:

  • jajko
  • odżywka białkowa, 1 miarka
  • mąka owsiana, 4 łyżki
  • mleko, 1 łyżka
  • cynamon, 1 łyżka

0-2 min.

Wyjmij miskę, wbij jajko, a potem dodaj resztę składników. Możesz rozrobić je na gładko mikserem albo trzepaczką, ale widelec też da radę. Najwyżej ramiona dostaną dodatkowy wycisk. Wierz lub nie, ale to już prawie koniec.

2-3 min.

Weź mały talerz, wylej masę tak, żeby powstała warstwa o grubości ok. 0,5 cm, i rozprowadź równo, tak by powstał niewielki placek. Jeśli trochę ciasta wyleciało na stół, wytrzyj je od razu. Gdy zaschnie, będzie trudno je usunąć.

3-5 min.

Odpal mikrofalówkę na maksymalnej mocy na minutę. Jeśli ciasto jeszcze się ciągnie, dołóż mu dodatkowe 30 s. Powinno być gotowe – możesz już nakarmić mięśnie. Powtarzaj proces, aż zużyjesz całe ciasto. 

 

MH 10/15

Komentarze

 (2)
ZOBACZ KOMENTARZE
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij