[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA
PODZIEL SIĘ



OCEŃ
5.0

Pikantny tuńczyk: lunch spalający tłuszcz

To nieprawda, że chcąc zrzucić wagę, musisz jeść wszystko suche i bez sosu. Krótko mówiąc – niedobre. W towarzystwie spalającego oponę tuńczyka żaden sos Ci niestraszny. To kwestia dobrego smaku - dokonuj słusznych wyborów i chudnij.

tuńczyk fot. Dan Matthews
Składniki:

REKLAMA
  • Puszka tuńczyka w sosie własnym
  • Majonez light
  • Musztarda Dijon
  • Chili suszone w płatkach
  • 2 kromki pełnoziarnistego chleba
  • Mozzarella

Wartości odżywcze:

  • 306 kcal
  • 44 g białko
  • 33 g węglowodany
  • 6 g tłuszcze  

1. Po wyjęciu z puszki osusz rybę, dodaj płaską łyżkę stołową majonezu i łyżeczkę musztardy. Sypnij szczyptę płatków chili (do smaku) i zmieszaj wszystko.

2. Zrób test smaku – jeżeli pasta jest mdła, dodaj musztardy i odrobinę chili. Pamiętaj, że ostre przyprawy przyspieszają przemianę materii, ale ich nadmiar zabija smak.

3. Rozsmaruj pastę na chlebie, rozłóż na kanapkach kawałki mozzarelli i wstaw do pieca (mikrofalówki) na funkcję grillowania, aż lekko zbrązowieją od góry.

Inne opcje:

1. Sałatka z tuńczykiem

Puszka tuńczyka, majonez light, pomidorki koktajlowe

Osusz rybę, zmieszaj z majonezem i z pokrojonymi na pół pomidorami.

2. Sałatka z mozzarellą

Mozzarella, ½ paczki mieszanki sałat, pomidor, papryka, oliwa, ocet balsamiczny

Sałatę z mieszaj z pokrojonym pomidorem, ½ pokrojonej mozzarelli, polej oliwą i octem balsamicznym.

3. Burger bez buły

Surowy burger wołowy, majonez light, musztarda, ½ paczki sałaty, pomidor

Zgrilluj burgera, a w tym czasie z pozostałych składników zrób sałatę. Serwuj mięso na sałacie. 

MH Dieta 2014 

Komentarze

 (1)
ZOBACZ KOMENTARZE
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij