Omlet przed treningiem [Dania na szybko]

Dodaj sobie energii pyszną mieszanką białka i węgli. Nie, nie będziesz potrzebował shakera.

omlet, przepisy Men's Health

Składniki (4 porcje):

  • duże cebule, 2, pokrojone
  • w półplasterki
  • oliwa
  • liść laurowy
  • ziemniaki, 900 g, pokrojone  w plastry
  • jaja, 9
  • sól i pieprz

Przygotowanie:

1. Na patelni zeszklij cebulę z liściem laurowym. Następnie dorzuć ziemniaki i smaż na wolnym ogniu przez 10 minut. Teraz możesz podkręcić płomień, by zezłocić to smaczne i niedrogie źródło potasu, który wspomaga pracę mięśni.

REKLAMA

2. Rozkłuć jaja w misce, doprawiając solą i pieprzem. Dorzuć podsmażone ziemniaki z cebulką i wymieszaj. Wylej całość na rozgrzaną patelnię i smaż 4 minuty.

3. Przykryj omlet talerzem i smaż przez kolejne 4 minuty. Po tym czasie przełóż na talerz i zostaw na 5 minut, by doszedł. Jedz i leć na trening.

Makroskładniki:

  • Kcal 338
  • Białko 16 g
  • Węgle 48 g
  • Tłuszcz 9 g
Zobacz również:
Post przerywany to w ostatnich latach jedna z modniejszych diet, której przypisuje się niemal magiczne właściwości. Ma bowiem nie tylko odchudzać, ale i odmładzać. A co na to naukowcy? Sprawdźmy - właśnie ukazało się nowe badanie.  
ZOBACZ WIĘCEJ

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA