Omlet na spalanie tłuszczu [Dania na szybko]

Podkręć metabolizm, serwując sobie omlet po meksykańsku. Tylko nie wymiękaj z ostrością...

omlet, przepisy Men's Health

Składniki (2 porcje):

  • jaja, 4
  • masło do smażenia
  • kolendra, szczypta
  • płatków chili
  • salsa pomidorowa, 75 g
  • awokado, pokrojone  w kostkę
  • ser feta, 75 g

Przygotowanie:

1. Rozmąć jajka, aż nabiorą kremowej konsystencji. Rozgrzej masło na patelni.

REKLAMA

2. Wylej na patelnię jajka, posyp kolendrą i dodaj tyle spalającego kalorie chili, ile dasz radę zjeść. Smaż, aż masa jajeczna się zetnie.

3. Rozłóż połowę salsy oraz awokado na jednej stronie omletu i przykryj drugą. Dodając do potrawy awokado, ograniczysz późniejszą chęć podjadania o 28% – donosi czasopismo „Nutrition Journal”. Na wierzch omletu wyłóż ser oraz pozostałe awokado i salsę. Podczas jedzenia miej szklankę wody w pogotowiu.

Makroskładniki:

  • Kcal 390
  • Białko 20 g
  • Węgle 15 g
  • Tłuszcz 30 g
Zobacz również:
Świat powoli wraca już do normy, ale niektóre pandemiczne rozwiązania, jak praca zdalna właśnie, zostaną z nami na dłużej. Wprowadź w życie taką rutynę dnia codziennego, żeby nie odbiło się to negatywnie na Twojej formie.
ZOBACZ WIĘCEJ

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA