REKLAMA

Omlet antywirusowy [Dania na szybko]

Napakowany antywirusowym czosnkiem i imbirem – ten pełnokrwisty przepis pozwoli Ci pokonać każdy stan zapalny, nawet gdy ostro trenujesz.

omlet, przepisy Men's Health

Składniki (5 porcji):

  • czerwona cebula, 150 g, pokrojona w kostkę
  • imbir, 30 g, w plastrach
  • czosnek, 10 g, w plastrach
  • mielona cielęcina, 500 g
  • wino ryżowe, 75 ml
  • płatki chili, 4 łyżeczki
  • jasny sos sojowy, 40 ml
  • cukier puder trzcinowy, 12 g
  • puder z borowików, 5 g
  • bulion drobiowy, 60 ml
  • jaja, 10

Przygotowanie:

1. Przesmaż cebulę z imbirem oraz czosnkiem. Wrzuć cielęcinę (świetne źródło dodającej energii witaminy B) i smaż do zbrązowienia. Dorzuć na patelnię całą resztę składników, pomijając jaja. Smaż przez 20 minut.

REKLAMA

2. Dolej bulion i gotuj przez kolejnych 20 minut. Gdy cielęcina będzie już gotowa, rozkłuć jaja w miseczce, a następnie wylej na rozgrzane na patelni masło.  

3. Zredukuj ogień i posyp omlet budującą mięśnie cielęciną. Złóż na pół, posyp zieleniną i poczuj, jak rośniesz w siłę.

Makroskładniki:

  • Kcal 350
  • Białko 40 g
  • Węgle 5 g
  • Tłuszcz 20 g

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA