[ X ]

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu), wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych na zasadach wskazanych w "Polityce prywatności"

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
  • Men's Health

  • Dieta

  • Odchudzanie przerywane? Zaskakujące wyniki badań nad spalaniem tłuszczu

REKLAMA
PODZIEL SIĘ



OCEŃ
4.0

Odchudzanie przerywane? Zaskakujące wyniki badań nad spalaniem tłuszczu

Życie w deficycie jest trudne, więc sprawdź opcję, którą nazwiemy odchudzaniem przerywanym.

odchudzanie Shutterstock.com
Tkanka tłuszczowa jest cennym zasobem Twojego organizmu, trudno się więc dziwić, że nie chce się z nią rozstawać. Ty też strzeżesz oszczędności jak oka w głowie, prawda? To dlatego w czasie redukcji cwaniak próbuje Cię podejść, na przykład niepostrzeżenie zmniejszając aktywność fizyczną.

Przykład? Zamiast, jak zwykle, iść schodami, pakujesz się do windy, a on zaciera rączki, że zaoszczędził kilka kalorii. Podejdź cwaniaka dzięki patentowi australijskich naukowców. W ich badaniu bardziej schudły osoby, które po 2 tygodniach deficytu przez kolejne 2 tygodnie jadły zgodnie ze swoim zapotrzebowaniem, niż te będące w deficycie przez cały czas (badanie trwało 16 tygodni).

Uwaga, podkreślamy fakt, że nasze zdjęcie jest symboliczne! Dostajesz dyspensę na zero kaloryczne, a nie pójście w tango i ładowanie w opór, na dodatek nie zważając, skąd pochodzą kalorie. Tak dobrze to nie ma.

Ciągły deficyt kaloryczny w badaniu pozwolił na redukcję średnio 9,1 kg, a osoby, które go przerywały, schudły średnio o 14,1 kg.

Inne dietetyczne newsy:

Moc ziemniaka

Jesteś na redukcji i omijasz kartofle szerokim łukiem? Chłopie, jest XXI wiek! Ziemniaki mają dużą objętość, więc świetnie radzą sobie z głodem, a przy tym zawierają niewiele kalorii, dlatego nie torpedują deficytu. Już jakiś czas temu wylądowały na czele indeksu sytości, opracowanego przez zespół dr Susany Holt, a teraz ich skuteczność wspiera kolejne badanie. Na nowozelandzkim University of Otago porównano ziemniaki z białym ryżem jaśminowym i pszennym makaronem. Zgadnij, kto lepiej poradził sobie z głodem? Tak, właśnie one, całe na żółto. Tylko pamiętaj – gotowane, a nie skąpane w tłuszczu!

25 do 29 - tyle błonnika powinieneś zjadać dziennie. Wynika to z najnowszej metaanalizy podsumowującej 185 badań obserwacyjnych i 59 badań klinicznych. W prostych słowach – solidny kawał wiedzy.

Sprawdź: Oto 7 produktów spożywczych, które przepisałby Ci lekarz

REKLAMA

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij