[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

  • Men's Health

  • Dieta

  • Naturalne suplementy: masło orzechowe, białko konopne i olej kokosowy

PODZIEL SIĘ



OCEŃ
4.4

Naturalne suplementy: masło orzechowe, białko konopne i olej kokosowy

Chcesz jeszcze większego zwycięstwa nad kilogramami? Wstaw do menu te naturalne suplementy i ciesz się z wygranej. 

Naturalne suplementy fot. shutterstock.com
1. Masło orzechowe

2 łyżeczki dziennie Z badań przeprowadzonych przez Harvard School of Public Health wynika, że osoby, jedzące masło orzechowe 2 lub więcej razy w tygodniu, szybciej traciły na wadze niż te, które masła w diecie nie miały. To zasługa nienasyconych kwasów tłuszczowych, które powodują szybsze spalanie tkanki tłuszczowej. Pod warunkiem oczywiście, że nie rozsmarujesz go na wielkiej pajdzie białego, pszennego chleba.

2. Olej kokosowy

Do smażenia Olej kokosowy zawiera trójglicerydy o średniej długości łańcuchów kwasów tłuszczowych (MCT), które są inaczej metabolizowane niż reszta kwasów. Badania opublikowane w „Th e Journal of Nutrition” pokazały, że jedzenie dziennie 15-30 g MCT powoduje wzrost dziennego zużycia energii o 5%, co zwiększa spalanie kalorii o mniej więcej 120 kalorii dziennie.  

3. Białko konopne

2 szejki dziennie Zrezygnowałeś podczas diety z nabiału, więc białko roślinne będzie idealnym suplementem. Niski poziom tłuszczów i węglowodanów, ale wysoka zawartość białek (w tym 10 kluczowych dla regeneracji mięśni) dadzą Ci poczucie sytości na długie godziny. Dostaniesz także cynk, żelazo, fosfor, magnez oraz nienasycone kwasy tłuszczowe - w tym omega-6. 

Komentarze

 (2)
ZOBACZ KOMENTARZE
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij