Polityka prywatności - poznaj szczegóły » [ X ]
PODZIEL SIĘ



OCEŃ
3.1

Naturalne afrodyzjaki: dieta na super seks

Naukowcy nie mają wątpliwości - to, co kładziesz na talerzu, wpływa na Twoją formę w łóżku. I nie chodzi im wcale o egzotyczne afrodyzjaki, tylko jedzenie dostępne w każdym markecie. Oto 30 produktów, dzięki którym zawsze w sypialni staniesz na wysokości zadania.

fot. alb_photo 2013/shutterstock.com
9. Imbir

Ten pokręcony korzeń to prosta droga do sypialni. U szczurów laboratoryjnych, które karmiono imbirem, stwierdzono wzrost wagi jąder. Naukowcy podejrzewają, że pikantny korzeń może mieć podobny wpływ na poziom testosteronu w ciele mężczyzny. Uważaj, żeby z nim nie przedobrzyć - jest bardzo pikantny.

10. Pestki z dyni

Są bogate w cynk - składnik odżywczy kluczowy dla zdrowia seksualnego i płodności. Naukowcy z Holandii dowiedli, że suplementy bogate w cynk i kwas foliowy sprawiały, że liczba plemników u mężczyzn borykających się z problemami płodności wzrastała nawet o 74%.

11. Papryczki chili

Wszyscy wiemy, że ostre jedzenie sprawia, iż krew szybciej krąży w żyłach. Kapsaicyna jest odpowiedzialna za pikantność papryczek, a jednocześnie stymuluje mózg do uwalniania poprawiających nastrój endorfin. Chili stymuluje Twój układ nerwowy, co potęguje podniecenie. Tylko po jedzeniu nie przecieraj oczu na widok jej nagiego ciała.

12. Jagody

Jak każdy mężczyzna, jesteś wzrokowcem i to właśnie oczami czerpiesz sporą część przyjemności z seksu. Żeby zadbać o swój wzrok, jedz czarne jagody - pełno w nich beta-karotenu i witaminy A, potrzebnych do zachowania świetnego wzroku. Wspólne karmienie się jagodami może być świetną grą wstępną.

13. Popcorn

Klasyczny kinowy zapychacz ma najwyższy poziom argininy pochodzenia roślinnego, a ta jest podstawowym składnikiem spermy. Liczne badania potwierdzają wagę argininy dla liczby plemników i jakości nasienia. Paczka popcornu i odpowiedni film zadziałają jak strzała Amora.

14. Banany

Owoce o sugestywnym kształcie zawierają alkaloid, zwany bufoteniną, który poprawia nastrój, zwiększa pewność siebie i stymuluje pociąg seksualny. Najwięcej tego cennego składnika znajduje się tuż pod skórką, więc spróbuj zapiec banana, a potem zeskrobać miąższ ze skórki.

15. Orzeszki ziemne

Te małe pigułki energetyczne pomogą też utrzymać układ krwionośny w formie, dzięki czemu zagwarantujesz sobie dopływ krwi do dolnych partii ciała. Fistaszki to źródło kwasów omega-3, które obniżają poziom blokującego arterie cholesterolu, redukując tym samym ryzyko chorób serca.

16. Gorzka czekolada

Naukowcy z Kolonii przekonują, że gorzka czekolada może zwalczać nadciśnienie, które może wywoływać impotencję u mężczyzn. Flawonole występujące w kakao pomagają w produkcji tlenku azotu - związku wspomagającego rozluźnienie naczyń krwionośnych w członku, co prowadzi do poprawy erekcji.

17. Krewetki

Świetnie nadają się na romantyczną kolację, a jednocześnie zawierają sporo cynku poprawiającego libido i jakość nasienia. Dostarczą Ci też wapnia i magnezu, potrzebnych mięśniom, oraz selenu, który pomaga regulować pociąg seksualny, liczbę plemników i płodność. Znajdziesz w nich też ocean fenyloalaniny, która pomaga regulować nastrój i apetyt na seks.

18. Stek

Czerwone mięso jest świetnym źródłem l-karnityny, która skutecznie poprawia jakość spermy u mężczyzn, mających problemy z płodnością. Im wyższy poziom tego składnika, tym lepsza żywotność plemników.

19. Ogórek

Skojarzenia są jednoznaczne, tak jak rezultaty badań, z których wynika, że dla kobiet zapach ogórka jest jednym z najbardziej podniecających. Razem z siekaną miętą i jogurtem zamienia się w świetny, odświeżający dip.

1 2 3
STRONA 2 z 3

Komentarze

 (17)
ZOBACZ KOMENTARZE
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij