[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

PODZIEL SIĘ



OCEŃ
2.7

Mrożone warzywa: kriogeniczny skarb

Mrożone warzywa są umyte i gotowe do przyrządzenia, ale przede wszystkim dłużej zachowują jakość. Proponujemy Ci te, dzięki którym zyskujesz najwięcej składników odżywczych i które dobrze wpływają na Twoją męskość.

mrożone warzywa fot. Oleksii Khmyz 2015/shutterstock
Świeże nie zawsze oznacza najlepsze! "Całymi tygodniami warzywa leżą w magazynach – mówi Glenys Jones, ekspert ds. żywienia z brytyjskiego Medical Research Council. – Im dłużej leżą, tym bardziej tracą składniki odżywcze". Ta zasada nie tyczy się jednak warzyw mrożonych.

Marchew

Najlepszy dostarczyciel beta-karotenu – naturalnej ochrony przeciwsłonecznej. Ten pomarańczowy związek najlepiej walczy z wolnymi rodnikami, w czasie gdy wystawiasz swoją twarz na zimowe słońce. Niemieccy naukowcy dowiedli, że 30 mg beta-karotenu dziennie to odpowiednik 375 g marchwi.

Taka dawka wystarczy, by obniżyć ryzyko poparzeń słonecznych. Pamiętaj, że beta-karoten rozpuszcza się w tłuszczach, zatem do gotującej się w wodzie marchwi zawsze dodaj łyżeczkę masła. W tej sposób uwolnisz więcej substancji odżywczych.

Brokuły

Kwas foliowy... wzmacnia plemniki

Zawarty w brokułach kwas foliowy i witamina B wzmacniają produkcję białych i czerwonych krwinek. Ale najistotniejsze jest to, że pomagają w produkcji nasienia! Najwięcej aminokwasów zawierają brokuły, przygotowane na parze.

Zielony groszek

Mangan... zabójca cholesterolu

Mangan to najlepszy zabójca cholesterolu! Pomaga rozkładać tłuszcze, co zmniejsza poziom cholesterolu we krwi. Nie wylewaj wody, w której gotujesz groszek! Ona zawiera witaminy B1 i B 6. Zrób bulion i dodaj śmietany. Zmiksuj i podawaj z risotto.

Zielona fasola

Witamina K... chroni Twoje serce

To potrójna uczta dla Twojego zdrowia. Usmaż 400 g fasoli na oliwie z czosnkiem. Posyp migdałami. Allicyna zawarta w czosnku chroni Twoje naczynia krwionośne. Arginina z migdałów uelastycznia żyły. Witamina K chroni zastawki serca.

Kukurydza

Antyoksydanty... walczą z wiekiem

Ten żółty ulubieniec to miks składników odżywczych! Bogata w witaminę C, która uczestniczy w produkcji kolagenu i histaminy oraz reguluje antystresowymi hormonami. Ma też dużą dawkę antyoksydantów, które oszukują Twój wiek.

MH 01/2012 

Komentarze

 (1)
ZOBACZ KOMENTARZE
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij