[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA
PODZIEL SIĘ



OCEŃ
2.0

Menu z parkietu: dieta LeBrona Jamesa

LeBron James potrafi nie tylko błyskawicznie unieść w powietrze swoje 113 kg, ale również manewrować w przestworzach tą masą z gracją baletnicy. Zobacz, co ląduje na jego talerzu, żeby dać mu siłę do takich wyczynów. Oto menu oparte na jego jadłospisie. 

Menu z parkietu: dieta LeBrona Jamesa fot. Domenic Gareri 2015/shutterstock.com
07:00 - bułka z masłem orzechowym

Taki zestaw dostarczy Ci potrzebnej po nocy energii, a dzięki zawartości zdrowych tłuszczów na dłużej zaspokoi apetyt. Dobry zestaw przed treningiem.

07:10 - wyciśnięty sok pomarańczowy

Popij kanapkę szklanką soku z pomarańczy. Oprócz dodatkowej dawki węglowodanów, dostarczy Ci witamin, dzięki którym w mięśniach szybciej naprawiają się mikrouszkodzenia.

07:30 - garść truskawek

Intensywny wysiłek osłabia układ odpornościowy i jesteś bardziej podatny na choroby. Pomóż mu, dostarczając dawkę antyoksydantów. 

07:35 - dwa banany

To naturalny posiłek uzupełniający składniki tracone wraz z potem: banany zawierają dużo potasu. Do tego dawka węglowodanów, dzięki którym będziesz fruwał nad parkietem. 

13:00 - bagietka z szynką

Pieczywo po treningu dostarczy Ci węglowodanów, dzięki którym uzupełnisz glikogen. Wzbogać je proteinami, żeby mięśnie miały się z czego odbudować. 

14:00 - batonik zbożowy

Zastrzyk szybkiej energii, gdy najbardziej jej potrzebujesz. Wybieraj je jednak ostrożnie: szerokim łukiem omijaj te, w których na pierwszym miejscu składników jest cukier.

15:00 - garść owoców leśnych

Owoce leśne to świetne źródło przeciwutleniaczy, które przyspieszą regenerację. Jeżyny są doskonałym źródłem wzmacniającej kości witaminy K. Przyda się, bo na meczu kości trzeszczą. 

16:00 - naturalny jogurt grecki

Solidny kubek jogurtu greckiego to kilkanaście gramów białka, więc na pewno nie zaszkodzi mięśniom zmęczonym wysiłkiem na parkiecie. Serek wiejski to też dobra opcja.

19:00 - kurczak, ryż i brokuły

Ten posiłek ma wszystko, czego potrzebujesz: węgle, białko i warzywa. Mięso z kurczaka jest chude, więc tłuszcz nie będzie spowalniać przyswajania składników odżywczych. LeBron zjada na jedno posiedzenie trzy pojedyncze piersi, ale jeśli nie ważysz 113 kg, nałóż sobie ilość adekwatną do swoich gabarytów. 

LeBron James, koszykarz zespołu Miami Heat, gwiazda profesjonalnej ligi NBA 

Koszykarz wyjątkowy, ponieważ warunki fizyczne oraz styl gry pozwalają mu występować na parkiecie praktycznie na każdej pozycji poza centrem, chociaż i na niej pewnie nie najgorzej by sobie poradził.

REKLAMA

Otrzymał tytuł najlepszego debiutanta, wielokrotnie wybierany do najlepszych piątek ligi NBA, dwukrotny mistrz tej ligi razem z drużyną Miami Heat. W styczniu 2013 roku został najmłodszym w historii NBA zawodnikiem, który przekroczył granicę dwudziestu tysięcy zdobytych punktów.  

MH 05/2014 

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij