Kwasy omega-3: mózg do potęgi 3

Kwasy omega-3 są zbyt cenne, abyś mordował je wysoką temperaturą. Odpuść im, a Twój mózg urośnie – nie tylko z dumy. 

łosoś fot. Shutterstock
fot. Shutterstock
Na większy mózg

REKLAMA

Najlepszym źródłem kwasów omega-3 są tłuste morskie ryby: łososie, sardynki, makrele i śledzie. Podpowiadamy, jak przygotować tego pierwszego.

Składniki:

  • 2 filety z łososia
  • szpinak (500 g)
  • rukola (100 g)
  • pomidorki koktajlowe (200 g)
  • 2 cytryny 

1. Naczynie do pieczenia lekko skrop oliwą z oliwek. Potem rozsyp na dnie rukolę oraz szpinak, a na nich ułóż filety z łososia.

2. Rybę obłóż dość grubo pokrojonymi plasterkami cytryny, a obok rozsyp pomidorki koktajlowe. Całość posól i popieprz.

3. Włóż naczynie do piekarnika na 165ºC i piecz rybę przez 25-30 minut. Gotowe – Twój mózg może szykować się na ucztę. 

MH 07/2015

 

STRONA 2 z 2

Komentarze

 (2)
ZOBACZ KOMENTARZE
REKLAMA