[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

PODZIEL SIĘ



OCEŃ
3.3

Komosa z malinami - śniadanie idealne

Kupiona w biegu drożdżówka to słaby wybór, gdy walczysz z tłuszczem. 2 minuty wystarczą, abyś o poranku zjadł ulepszoną wersję owsianki. Komosa dostarczy Ci aż dziewięciu niezbędnych aminokwasów, które regulują uwalnianie energii pochodzącej z płatków owsianych.

komosa, maliny, śniadanie fot. Dan Matthews
Składniki:

  • Płatki owsiane
  • Gotowana komosa
  • Cynamon
  • Garść owoców  

Czas: 2 minuty

1. Wsyp garść płatków owsianych i garść wcześniej ugotowanej komosy do miski. Ciekawa rzecz – każdy z tych składników wzmacnia działanie tego drugiego. Duet idealny.

2. Dodaj filiżankę mleka i umieść w kuchence mikrofalowej ustawionej na maks. 1 minutę. Wyjmij, zamieszaj i gotuj dalej przez kolejną minutę.

3. Do ciepłego dania dodaj garść malin. Z malinami jest najlepsza (według nas), ale to mogą być wszystkie owoce sezonowe albo z mrożonki. Posyp cynamonem.

Wartości odżywcze:

  • 380 kcal
  • 16 g białko
  • 51 g węglowodany
  • 4 g tłuszcze  

Inne opcje:

1. Domowe musli

Suszone plastry jabłka, suszone banany, rodzynki, wiórki kokosowe, płatki owsiane, ziarna słonecznika

Zmieszaj składniki i przechowuj w szczelnie zamkniętym słoju. Jedz z mlekiem.

2. Owsianka z bananem w karmelu

Banan, brązowy cukier, płatki owsiane, mleko

Pokrój i usmaż banana w brązowym cukrze, aż się skarmelizuje. Ugotuj płatki w mleku przez 5 min. Zmieszaj.

3. Energetyczny koktajl

Banan, truskawki, płatki owsiane, miód

Pokrój banana i wrzuć do blendera razem z resztą składników. Zmiksuj.  

MH Dieta 2014 

Komentarze

 (1)
ZOBACZ KOMENTARZE
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij