Polityka prywatności - poznaj szczegóły » [ X ]
PODZIEL SIĘ



OCEŃ
2.7

Jak schudnąć do wakacji? Plan dietetyczny od MH!

Lato za pasem, i fajnie byłby się pokazać na plaży bez skrępowania, prawda? Jeżeli na Twojej twarzy na tę myśl pojawił się wyraz zaniepokojenia, mamy na to rozwiązanie - szybki plan dietetyczny w pigułce, który pozwoli Ci pozbyć się do wakacji całego zbędnego tłuszczu.

facet na plaży fot. Zai Aragon, 2015, shutterstock.com
Twój plan dietetyczny

Krok pierwszy: postaw na włókniste warzywa, takie jak karczochy, zielony groszek czy brokuły. Zjesz niewiele, a będziesz się czuł całkiem syty.

Dodatkowo, warzywa włókniste mają całkiem sporo białka (np. surowy brokuł ma go około 5 g). Krok drugi to wysoka zawartość protein w Twojej diecie. Białka dają Ci energię do treningów, a jednocześnie powodują, że nie przesadzisz z ilością kalorii na dobę.

Jeśli zastosujesz letnie menu, które Ci proponujemy, możesz schudnąć nawet 5 kg na miesiąc, a Twoje mięśnie pozostaną w doskonałej kondycji.

Śniadania

1. Białkowe

1 filiżanka zielonej herbaty

2 gotowane jajka

1 kromka żytniego chleba

2. Mleczne

1 miska owsianki z otrębami

3. Z kanapką

1 kromka pełnoziarnistego pieczywa

puszka sardynek w sosie własnym

zielona herbata lub kawa z niską zawartością tłuszczu w mleku

Przekąski

1. Szejk i ogórek

szejk proteinowy, a do tego pokrojony na plastry zielony ogórek w paście z ciecierzycy

2. Szejk i jajko

szejk proteinowy, a do tego 2 jajka na miękko

3. Szejk i ciastko

szejk proteinowy, a do tego 150 g niskotłuszczowego serka wiejskiego i ciastko owsiane

4. Szejk i bagietka

pełnoziarnista bagietka z masłem orzechowym, a do tego szejk proteinowy

5. Szejk i orzechy

szejk proteinowo-orzechowy. Do napoju dodaj 150 g orzechów laskowych i zmiksuj

1 2 3
STRONA 1 z 3

Komentarze

 (4)
ZOBACZ KOMENTARZE
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij