[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

PODZIEL SIĘ



OCEŃ
2.7

Jak schudnąć do wakacji? Plan dietetyczny od MH!

Lato za pasem, i fajnie byłby się pokazać na plaży bez skrępowania, prawda? Jeżeli na Twojej twarzy na tę myśl pojawił się wyraz zaniepokojenia, mamy na to rozwiązanie - szybki plan dietetyczny w pigułce, który pozwoli Ci pozbyć się do wakacji całego zbędnego tłuszczu.

facet na plaży fot. Zai Aragon, 2015, shutterstock.com
Twój plan dietetyczny

Krok pierwszy: postaw na włókniste warzywa, takie jak karczochy, zielony groszek czy brokuły. Zjesz niewiele, a będziesz się czuł całkiem syty.

Dodatkowo, warzywa włókniste mają całkiem sporo białka (np. surowy brokuł ma go około 5 g). Krok drugi to wysoka zawartość protein w Twojej diecie. Białka dają Ci energię do treningów, a jednocześnie powodują, że nie przesadzisz z ilością kalorii na dobę.

Jeśli zastosujesz letnie menu, które Ci proponujemy, możesz schudnąć nawet 5 kg na miesiąc, a Twoje mięśnie pozostaną w doskonałej kondycji.

Śniadania

1. Białkowe

1 filiżanka zielonej herbaty

2 gotowane jajka

1 kromka żytniego chleba

2. Mleczne

1 miska owsianki z otrębami

3. Z kanapką

1 kromka pełnoziarnistego pieczywa

puszka sardynek w sosie własnym

zielona herbata lub kawa z niską zawartością tłuszczu w mleku

Przekąski

1. Szejk i ogórek

szejk proteinowy, a do tego pokrojony na plastry zielony ogórek w paście z ciecierzycy

2. Szejk i jajko

szejk proteinowy, a do tego 2 jajka na miękko

3. Szejk i ciastko

szejk proteinowy, a do tego 150 g niskotłuszczowego serka wiejskiego i ciastko owsiane

4. Szejk i bagietka

pełnoziarnista bagietka z masłem orzechowym, a do tego szejk proteinowy

5. Szejk i orzechy

szejk proteinowo-orzechowy. Do napoju dodaj 150 g orzechów laskowych i zmiksuj

1 2 3
STRONA 1 z 3

Komentarze

 (4)
ZOBACZ KOMENTARZE
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij