[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA
PODZIEL SIĘ



OCEŃ
4.8

Z czego zrobić sałatkę dla faceta?

Czy wiesz, że zaledwie 60 gramów warzyw dziennie wystarczy, abyś przedłużył swoje życie o 2 lata? Dlatego uzbrojeni w naukowe badania i rady ekspertów wybraliśmy 12 produktów, z których powstała idealna - zdrowa, smaczna i sycąca - sałatka dla faceta.

fot. zimmytws, crolique, Bragin Alexey, Valentyn Volkov, elena moiseeva, guysal 2009/shutterstock.com
Jeżeli przyjmiemy, że dieta składająca się z kolorowych składników jest zdrowa, to łatwo przewidzieć, że właściwie skomponowana sałatka potencjalnie może ratować życie. Jasne, tabletki Centrum też w ostateczności mogą być, ale najlepszym sposobem na uzupełnienie podstawowych witamin i przeciwutleniaczy jest sięgnięcie do ich naturalnego źródła.

Najnowsze badania przeprowadzone przez Louisiana State University School of Public Health wykazały, że mężczyźni spożywający codziennie sałatkę mają większą szansę na uzupełnienie dziennego zapotrzebowania na wiele podstawowych składników odżywczych. Co więcej, autorzy tego badania zauważyli, że mężczyźni, którzy jedzą codziennie ponad 60 g warzyw, przedłużają swoje życie o całe 2 lata.

Spróbuj więc tego pełnego cennych składników odżywczych szwedzkiego stołu. Nie tylko posłuży Twojemu zdrowiu, ale również spowoduje, że będziesz się czuł, jakbyś zjadł naprawdę solidny posiłek.

Wartość odżywcza sałatki zrobionej z podanej poniżej ilości produktów: 618 kalorii, 41 gramów białka, 35 g węglowodanów, 37 g tłuszczów (w tym 6 g nasyconych), 14 g błonnika, 178 miligramów sodu

REKLAMA
Szpinak


Jeden kubek szpinaku dostarcza 58 mikrogramów (µg) folanów, naturalnej formy kwasu foliowego. Według badania zaprezentowanego przez magazyn "Stroke", spożywanie przynajmniej 300 µg folanów dziennie redukuje ryzyko udaru mózgu (wylewu) o 20 procent i zmniejsza ryzyko wystąpienia chorób serca o 13 procent. Inne badania wykazały, że folany pomagają chronić przed chorobą Alzheimera i rakiem.

Inne składniki odżywcze: błonnik, białko, witamina A, witamina B6, witamina C, witamina E, witamina K, wapń i potas
Zapobiega takim chorobom, jak: choroby serca, rak, choroba Alzheimera, osteoporoza, cukrzyca, nadwaga, nadciśnienie, depresja

Czerwona fasola


Ćwierć kubka czerwonej fasoli dostarcza 6630 zwalczających choroby przeciwutleniaczy oraz pełne 3 gramy błonnika. Według American Dietetic Association błonnik obniża poziom cholesterolu we krwi oraz pomaga znormalizować poziom glukozy i insuliny we krwi, zmniejszając tym samym ryzyko wystąpienia chorób układu krążenia, syndromu metabolicznego oraz cukrzycy typu 2.

Inne składniki odżywcze: białko i folany

Zapobiega takim chorobom, jak: choroby serca, cukrzyca, rak, choroba Alzheimera

1 2 3
STRONA 1 z 3

Komentarze

 (4)
ZOBACZ KOMENTARZE
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij