[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

PODZIEL SIĘ



OCEŃ
2.7

Domowy izotonik: błyskawiczna dawka energii

Odpuść kolorowe i napakowane chemią sklepowe izotoniki. Proponujemy Ci 3 przepisy na energetycznego kopa, które wykonasz błyskawicznie i z minimalnym nakładem siły i składników. Padłeś, powstań, MH. Czy jakoś tak...

dawka energii, bateria fot. Dan Matthews
Jeśli Twój trening trwa krócej niż godzinę albo jeśli w jego trakcie na Twoim czole nie pojawia się kropla potu, napój izotoczniczny nie będzie Ci potrzebny. Wystarczy zwykła woda.

Nie czekaj z pierwszym łykiem, aż zaschnie Ci w ustach – popijaj ją co kilka minut. Schłodzona nie tylko pomoże zaspokoić pragnienie, lecz również obniży temperaturę rozgrzanego intensywnym wysiłkiem ciała.

Inaczej sprawa wygląda, gdy trening jest dłuższy niż 60 minut albo jest naprawdę intensywny. W takim wypadku potrzebować będziesz napoju, który szybko Cię nawodni, a także dostarczy utracone wraz z potem elektrolity (sód, wapń, potas i magnez) i cukry. Zobacz nasze 3 propozycje na izotonik wolny od zbędnej chemii.

Przepis nr 1: 50 g glukozy i 20 g fruktozy rozpuść w 950 ml wody. Dodaj szczyptę soli i odrobinę (!) soku z cytryny. 

Przepis nr 2: Wymieszaj 9 g soli kuchennej oraz sok z 1 cytryny, 1 limonki albo 1/2 pomarańczy w 1 litrze wody. Dodaj liści mięty dla smaku.

Przepis nr 3: W 800-900 ml wody rozpuść 100 g miodu i szczyptę soli. Dodaj sok z 1 cytryny. 

MH 11/2014

Komentarze

 (1)
ZOBACZ KOMENTARZE
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij