[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA

  • Men's Health

  • Dieta

  • Dobre i złe kalorie, najlepsze owoce i tempo odchudzania: rady na spalanie tłuszczu

REKLAMA

PODZIEL SIĘ



OCEŃ
3.4

Dobre i złe kalorie, najlepsze owoce i tempo odchudzania: rady na spalanie tłuszczu

Nie wszystkie kalorie są równe. Proponujemy takie, dzięki którym w pasie będziesz miał mniej, a nie więcej centymetrów.

steak, stek fot. Shutterstock
Pojawił się kolejny powód, dla którego Twoja dieta powinna obfitować w kompletne źródła białka. Chińskie badania pokazują, że l-histydyna – jeden z aminokwasów – może pomagać w walce z otyłością. Grupa, której dieta obfitowała w ten składnik, schudła w kontrolnym okresie o 2 kg więcej niż osoby zamiast niej otrzymujące placebo.

L-histydyna ma poprawiać wrażliwość insulinową i w ten sposób przyczyniać się do lepszego kontrolowania apetytu. Najlepsze naturalne źródła tego aminokwasu to chuda jagnięcina i wołowina. W 100 gramach pieczeni z tych mięs znajdziesz blisko 1,5 g l-histydyny (osoby uczestniczące w chińskim badaniu przyjmowały 4 g składnika dziennie).

Świetny jest również parmezan, ale przecież trudno zjeść go tyle, co mięsa. Na kolejnych miejscach listy żywności dostarczającej jej konkretnych dawek znajdują się wieprzowina, kurczak, indyk oraz tuńczyk. Brzmi jak podstawa konkretnego i smacznego menu, prawda?

Mięso to najlepsze źródło l-histydyny, ale znajdziesz ją także w produktach pochodzenia roślinnego, np. soi, pestkach dyni i warzywach strączkowych.

REKLAMA

Po owocach poznacie

Owoce nie mają przez fruktoze najlepszej reputacji, jeśli chodzi o odchudzanie. Podpowiadamy, które możesz jeść spokojnie, a których lepiej unikać.

Gruszki

Badania pokazują, że dają wysokie poczucie sytości. Przekłada się to na obniżenie ryzyka otyłości o znaczące 35%. "Nutrition & Food Sciences"

Banany

Zawarty w nich potas nie tylko uzupełnia to, co wypocisz w trakcie treningu, ale na dodatek sprzyja odchudzaniu. "American Journal of Kidney Diseases"

Smoothies

Oparte na owocach napoje mają sporo cukru – i to bez dodatku błonnika spowalniającego jego przyswajanie. Postaw raczej na całe owoce. University of Carolina

Wiórki kokosowe

Woda kokosowa i olej są w porządku, bo zawierają średniołańcuchowe kwasy tłuszczowe MCT, ale wiórki to według nas raczej niepotrzebne kalorie, które spokojnie możesz sobie podarować. USDA

Bingo

144 – tyle tygodni obserwowano dwie grupy ludzi, z których jedni schudli szybko, a drudzy powoli. Okazało się, że w obu zanotowano podobny przyrost wagi. Wniosek? Tempo utraty balastu nie jest najistotniejsze dla trwałego efektu.

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ

REKLAMA

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij