[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA

REKLAMA

PODZIEL SIĘ



OCEŃ
4.1

Dlaczego warto jeść śniadanie?

Nic się nie stanie, jeśli nie zjesz śniadania. Jednak jeśli je zjesz, może stać się coś dobrego.

śniadanie fot. Shutterstock
Zwolennicy śniadań i ich przeciwnicy od dłuższego czasu toczą walkę na argumenty, której przyglądamy się z niekłamanym zainteresowaniem. I informujemy od razu, gdy przy stole pojawi się nowy gracz.

Tym razem jest nim The American Heart Association, które stoi na stanowisku, że systematyczne jedzenie śniadań poprawia profil metaboliczny, tym samym zmniejszając ryzyko śmierci z powodu udaru, ataku serca czy innych chorób układu krążeniaI – biorąc pod uwagę, że są one w Polsce przyczyną aż 46% zgonów – jest to chyba wiadomość, którą warto wziąć pod uwagę.

Nie będziemy moralizować, bo to zwyczajnie niestrawne. Powiemy tylko, że my w MH, oczywiście bez popadania w przesadę, kiedy tylko możemy, staramy się rano wrzucić w siebie coś więcej niż małą czarną.

Z życiem, Panowie

A teraz sama prawda, prosto w oczy. Idzie jesień i zima, będzie mokro, ciemno i zimno. Mogą wystąpić przejściowe trudności mobilizacyjne, nawet takie noszące znamiona trwałego obniżenia nastroju. Na szczęście University of Otago informuje, że emocjonalną równowagę przywrócą Ci warzywa i owoce – najlepiej surowe. Ładuj 5 porcji dziennie i do boju.

Kawa na ławę

6 – tyle filiżanek kawy dziennie (czarnej, a nie dużych latte z mlekiem i cukrem) zmniejsza ryzyko śmierci - podaje czasopismo naukowe "Circulation".

Zobacz też: Kawa - jaką pić i jak ją parzyć?

MH Tip: Stosowanie 6 razy w tygodniu pikantnych przypraw zmniejsza ryzyko przedwczesnej śmierci o 14% ("British Journal of Medicine").

REKLAMA

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ

REKLAMA

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij