[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA
PODZIEL SIĘ



OCEŃ
4.1

Dieta zdrowa dla mózgu

Twój mózg potrzebuje odpowiedniego zasilania co najmniej tak samo, jak Twoje mięśnie. Dlatego gdy musisz wprowadzić go na wysokie obroty, powinieneś odpowiednio tankować. W Twojej diecie powinno się znaleźć więcej...

mózg, dieta Rada MH: na egzaminie zacznij od najprostszych zadań. Rozgrzejesz się i nie stracisz pewnych punktów.

Awokado

Awokado jest źródłem jednonienasyconych kwasów tłuszczowych, dzięki czemu poprawia układ krążenia, a zdrowy układ krążenia to więcej krwi docierającej do mózgu. SEZAM Gdy czujesz, że termin się zbliża nieubłaganie, a Ty wciąż jesteś w lesie, zjedz garść sezamu. Sezam zawiera bardzo dużo magnezu, a tego właśnie pierwiastka zaczyna Ci brakować, gdy paraliżuje Cię stres.

Przeczytaj też: Lepsza pamięć i koncentracja

REKLAMA

Tłuste ryby

Bo tłuste ryby są doskonałym źródłem kwasów omega-3, które wspomagają cały układ krwionośny, a więc i zasilania mózgu. Na dodatek, jak donosi pismo „Neurology”, ludzie z najniższym poziomem omega- 3 we krwi mają też najmniejsze mózgi.

Orzechy

Nie bez powodu przypominają mózg. Po pierwsze, zawierają niacynę, która chroni mózg przed skokami ciśnienia, które mogą powodować mikrouszkodzenia. Po drugie, uczeni z Loma Linda University odkryli, że regularne jedzenie orzechów poprawia nawet o 19% zdolność mózgu do zapamiętywania, rozwiązywania problemów i rozumienia nowych informacji.

Woda

Nie zapominaj o nawadnianiu. Już niewielkie odwodnienie obniża sprawność działania umysłu. Pamiętaj, że myśli to impulsy elektryczne, a gdy jesteś odwodniony, elektryka zaczyna szwankować.

Śniadania

Możesz zjadać tony orzechów i zagryzać awokado, ale jeśli nie będziesz jadł śniadania, zbyt wiele się nie nauczysz. Twój mózg po całej nocy głodu potrzebuje paliwa – i tu nie ma co dzielić włosa na czworo i wymyślać. Wszystko się nada. Chociaż, jak już na pewno wiesz, najlepiej sprawdzi się jajecznica z pomidorami zagryziona bułką z masłem. Jajka są świetnym źródłem białka i witamin.

MH 04/18

Komentarze

 (2)
ZOBACZ KOMENTARZE
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij