[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

PODZIEL SIĘ



OCEŃ
3.0

Dieta na stres: sposób na stres w 7 dni

Egzaminy, nadgodziny, pilne spotkania, zadania na wczoraj... Ciągła presja, brak czasu i napięcie. Do tego byle jakie żarcie z fastfoodów. Brzmi znajomo? Zamiast brać proszki na uspokojenie, posłuchaj rad naszego eksperta od diety i zwalcz stres... ze smakiem.

fot. Zsolt Nyulaszi 2010/shutterstock.com
Ze stresem możesz walczyć na wiele sposobów: sesją jogi, treningiem na siłowni, spacerem z psem... Ale możesz go też zwalczyć, właściwie się odżywiając. Wybraliśmy dla Ciebie produkty i patenty, którymi ze smakiem i z łatwością wygrasz z nerwami.Oto przykładowy jadłospis antystresowy na cały tydzień.

Poniedziałek


O godz. 15 masz spotkanie podsumowujące kończący się tydzień. Musisz swojemu szefowi przedstawić w jak najbardziej atrakcyjny sposób bilans tego tygodnia i plany na następny. Ewentualnemu sukcesowi mogą zagrozić: szwankująca pamięć, spadek energii, zanik koncentracji.

Te drobne kłopoty mogą Cię drogo kosztować. Ale możesz ich uniknąć jeśli:

• na śniadanie zjesz jajka na miękko

• w południe stek z ziemniaczanym pureé i sałatę pokropioną olejem rzepakowym lub sojowym

• na koniec obiadu, a tuż przed spotkaniem, zjedz kilka suszonych owoców.

Ekspert MH radzi:

Aby uniknąć zaników pamięci, Twój mózg i Twoje neurony powinny dokładnie przekazywać sobie nawzajem informacje. Dlatego wybierz olej rzepakowy lub sojowy, które są dobrym źródłem niezbędnych nienasyconych kwasów tłuszczowych, z których tworzą się związki odpowiedzialne za komunikowanie się neuronów.

Żebyś miał mnóstwo energii oraz rozsądnie i bez zająknienia odpowiadał na podstępne pytania, których podczas ważnych spotkań nie brakuje, zjedz coś zawierającego pełnowartościowe białko. Najlepiej zaaplikuj to sobie podczas dwóch posiłków poprzedzających spotkanie. Ułatwiają produkcję dopaminy - neuroprzekaźnika, który mobilizuje energię i stymuluje koncentrację. Wybierz więc jajka lub czerwone mięso.

Nie odrzucaj myśli o cukrach. Pomogą lepiej znieść stres i dodadzą Ci energii w trudnych sytuacjach. Znajdziesz je np. w ziemniakach i suszonych owocach.

Wtorek


Kiedyś trzeba powiedzieć: dosyć. Spędziłeś już naprawdę zbyt wiele czasu z tymi baranami, którzy Cię kompletnie nie doceniają. Niestety, nie udało Ci się znowu wygrać w Lotto, ale za to tego ranka masz rozmowę, która pozwoli Ci zacząć wszystko od nowa w pracy Twoich marzeń. Masz już wszystko przygotowane i mnóstwo pomysłów, jak olśnić swojego przyszłego szefa. Nie zaszkodzi jeśli:

• na śniadanie zjesz jabłko i batonik z ziarnami zbóż i orzechami

• na godzinę przed spotkaniem zjesz kilka kostek czarnej czekolady.

1 2 3
STRONA 1 z 3

Komentarze

 (1)
ZOBACZ KOMENTARZE
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij