Dieta na masę: zapiekanka rybna z dorsza

Ta zapiekanka to istna bomba białkowa - jest w niej więcej białka niż w gulaszu wołowym. Przyrost masy mięśniowej murowany, bo dzięki dołączeniu odpowiedniej kombinacji węglowodanów i tłuszczy, jest tu wszystko czego Twoje mięśnie potrzebując by rosnąć. A jak smakuje!

rybna zapiekanka shutterstock.com
fot. shutterstock.com
Składniki na 2 porcje:

REKLAMA

• 300 g wędzonego dorsza bez skóry, pokrojonego na kawałki

• 50 g startej mozzarelli o niskiej zawartości tłuszczu

• 2 duże, rozgniecione ziemniaki

• garść tartego parmezanu

• tajski sos do ryb

• 150 g mrożonego groszku z mieszanka ziół

Sposób przygotowania:  

1. Włóż do żaroodpornego naczynia rybę, mozzarellę, groszek, zioła i sos. Wsyp połowę parmezanu do puree i połóż na rybę.

2. Resztą posyp całość i piecz przez pół godziny w temperaturze 220 st. C.

Wartości odżywcze w 1 porcji:

• Energia 441 kcal

• Białko 42 g

• Węgle 32 g

• Tłuszcz 27 g

MH 02/12

Zobacz również:
Kiedy wyciskasz nad głowę 100 kg, nagle zaczynają przeszkadzać Ci ludzie i zachowania, które normalnie byś zignorował. Zobacz, na co i na kogo się mentalnie przygotować.
ZOBACZ WIĘCEJ

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA