[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

PODZIEL SIĘ



OCEŃ
3.1

Dieta na masę: buduj mięśnie makaronem

Tanio, szybko i prosto. A dodatkowo wszystko przygotujesz w jednym naczyniu. Makarony mogą być paliwem do budowania mięśni albo metodą na zrzucenie balastu. Określ swój cel i wybierz idealny przepis. Oto prosta recepta na muskularną sylwetkę.

Dieta na masę: buduj mięśnie makaronem fot. Ollyy 2015/Shutterstock
1. Stawiasz na ostry trening i budowę masy: buduj węglami

Mięśnie potrzebują białka i węglowodanów. Inaczej będziesz wykorzystywać białko jako energię i z masy nici. Imbir i chili złagodzą ból po Twoim ostatnim podnoszeniu ciężarów.

 

Metoda: Ugotuj makaron ryżowy wg przepisu. Na oleju do smażenia w wysokich temperaturach, np. ryżowym, podsmaż czosnek, warzywa i krewetki. Potem wbij jajka i wymieszaj. Podawaj z sosem (po prawej).

2. Wzmacniasz swój metabolizm: jedz i chudnij

Warzywa, zwłaszcza papryka i zawarta w niej kapsaicyna, sprawią, że mięśnie będą wytwarzać większą ilość ciepła. A potrzebują do tego energii, czyli kalorii.

Metoda: Ugotuj makaron japoński i podsmaż pokrojoną w kostkę pierś kurczaka. Podsmaż warzywa z czosnkiem i dodaj tyle chili, ile dasz radę przełknąć. Całość wymieszaj z sosem i duś około minuty.  

3. Kontrolujesz bilans białek: to jedz na wieczór

Japoński makaron shirataki jest idealny na kolację, gdy nie potrzebujesz już tyle energii. 1 szklanka to tylko 100 kcal i ok. 3 g białka. Poczujesz się syty na wieczór i unikniesz nocnych eskapad do lodówki. No i nie przesadzisz z kaloriami.

Metoda: Tym razem podsmaż mięso, aż zmieni kolor i będzie prawie miękkie. Osobno podsmaż warzywa, na koniec wszystko wymieszaj z makaronem japońskim i sosem.  

4. Kalorie masz pod kontrolą: rośnij powoli

Biały makaron shirataki o niskiej zawartości kalorycznej podany z wysokobiałkowymi krewetkami i warzywami to danie, które oferuje niezłą tężyznę bez wielkiego kalorycznego kopa. Idealne na mięśnie light.

Metoda: Usmaż krewetki razem z czosnkiem, a następnie odłóż na bok i zrób to samo z warzywami. Wymieszaj wszystko, wbij jajka (jak poprzednio) i gotuj przez chwilę w sosie. 

No dobrze, dieta dietą, ale bez porządnego, treningu jeszcze nikt muskulatury nie zbudował. Zatem, do roboty chłopie. Kończymy z wymówkami i rozpoczynamy ostre ćwiczenie. Oto trening, z którym zbudujesz upragnioną, umięśnioną sylwetkę.

Komentarze

 (2)
ZOBACZ KOMENTARZE
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij