[ X ]

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu), wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych na zasadach wskazanych w "Polityce prywatności"

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA
PODZIEL SIĘ


OCEŃ
3.9

Dieta na lepszy seks - zbiór najlepszych afrodyzjaków

Chcesz obudzić w niej demona seksu i sam zostać kochankiem stulecia? Zamiast szukać trefnych specyfików w sieci skorzystaj z naszych porad. Wykorzystaj potężne afrodyzjaki, które leżą w zasięgu ręki, czyli w twojej lodówce.

dieta na seks
Casanova, gdy planował długą miłosną noc, zjadał omlet nawet z kilkunastu jaj i był w stanie zadowalać damy aż do bladego świtu. Wiedział, że dobrze skomponowana kolacja to nie tylko zaproszenie do seksu, ale to karta stałego pobytu w krainie rozkoszy. Jednak o jakości tzw. współżycia i satysfakcji z niej czerpanej nie decyduje pojedynczy posiłek. Musisz z diety uczynić sprzymierzeńca, który wzmocni doznania, zwiększy kondycję seksualną i polepszy jakość twojej spermy.

Dajemy Ci na tacy spis produktów, które powinny na stałe zagościć w twojej lodówce, byś o każdej porze dnia i nocy w pełni cieszył się seksem. Bo przecież afrodyzjaki to nie tylko osławione ostrygi i żeń-szeń, ale także swojskie śledzie i jajka. Okazuje się, że czasem najprostsze potrawy niosą w sobie ogromny ładunek seksualnej energii. Mamy również parę sprawdzonych przepisów dla niej. Życzymy ci pochwał na miarę Casanovy. I smacznego, cokolwiek to tej nocy będzie znaczyć. 

Dieta dla ciebie

1. Uwiedź ją

Seler czyni cuda. Będziesz nieodparcie atrakcyjny. Kawałek selera to kopalnia androstenonu i androstenolu, feromonów, które pozwolą zdobyć każdą oporną. Gdy żujesz seler, cząstki zapachowe feromonów wędrują do ust, potem nosa i gardła, wreszcie rozprzestrzeniają się po ciele, które wysyła pobudzający sygnał, a na efekty nie trzeba długo czekać.

Spotęguj doznania

  1. Jajka są bogatym źródłem witamin z grupy B, które usprawniają pracę systemu nerwowego, relaksują i zapewniają dobry nastrój oraz... opóźniają wytrysk. Są też źródłem fenyloalaniny i tyrozyny, substancji chemicznych, które zwiększają produkcję endorfin – hormonów zadowolenia, zwiększających uczucie rozkoszy.

  2. Stek doczekał się uznania. W mięsie są zawarte białka, które pobudzają i zwiększają wydzielanie dopaminy i noropinefryny. To ważne związki chemiczne, które wydziela mózg, aby zwiększyć wrażliwość na pieszczoty podczas seksu. Czerwone mięso zawiera też cynk, który pobudzi twoje libido. Nie wspominając o tym, że jedzenie czerwonego mięsa zwiększy produkcję testosteronu.

  3. Czekolada – zjedz kilka kostek czarnej czekolady. Kakao zawiera magnez i stymulanty, które uwrażliwią skórę na najdelikatniejszy dotyk. Ma też też fenyloalaninę, substancję chemiczną, która wyzwala uczucie zadowolenia i działa jak lekki narkotyk. Dzięki niej będziesz się czuł jak zakochany pierwszy raz.

  4. Czosnek poprawia ukrwienie penisa, wzmaga erekcję i wzmacnia komórki nasienne. Super, gdyby nie zapach. Dlatego jedzcie go oboje, wtedy nie będzie wam przeszkadzał, a ona też odczuje jego działanie, bo uwrażliwi jej miejsce intymne.

  5. Chilli i papryka rozgrzeją do czerwoności strefy erogenne, przekrwią je i uwrażliwią, podziałają stymulująco, ale – uważaj! – tylko na ciebie. Zbyt duża ilość ostrych przypraw w menu kobiety podziała jak znieczulenie miejscowe.

  6. Szampan – lampka szampana sprawi, że krew zacznie płynąć szybciej, a ty szybciej będziesz miał erekcję. Poza tym alkohol redukuje stres i wpływa na odczuwanie przyjemności. Jeśli jednak przesadzisz z ilością, będziesz miał problemy z podniesieniem wszystkiego, nie tylko nastroju.

2. Wzmocnij potencję

  1. Śledź z cebulką – ta przekąska to seksualne być albo nie być, gdyż śledź jest najbogatszym znanym źródłem selenu (cebula też zawiera go sporo), a bez tego pierwiastka twoje jądra nie mogą wytwarzać spermy.

  2. Pestki słonecznika mają mnóstwo argininy – białka, bez którego organizm nie wyprodukuje płynu nasiennego. To istotne po trzydziestce, gdy produkcja argininy gwałtownie spada, co może prowadzić do zmniejszenia płodności.

  3. Ciemne pieczywo to witaminy z grupy B, wspomagające odczuwanie przyjemności, ale szczególnie interesująca jest niacyna – konieczna do wytwarzania histaminy, związku chemicznego, bez którego nie będzie prawidłowego wytrysku.

REKLAMA

REKLAMA

dieta na seks

3. Polepsz jakość spermy

  1. Wątróbkę można nazwać jednym z najlepszych źródeł witaminy A; mężczyźni, którzy codziennie dostarczają organizmowi odpowiednią ilość tej witaminy, mają więcej spermy niż pozostali. Wątróbka jest wspaniałym źródłem cynku, a ten poprawia funkcjonowanie narządów płciowych i jakość spermy. Poza tym pozbywasz się go przy wytrysku w piorunującym tempie, 5 mg przy każdym. Planujesz upojny weekend? Zjedz wątróbkę!

  2. Orzechy – zwłaszcza brazylijskie – mają mnóstwo selenu, który dobroczynnie wpływa na produkcję plemników. Zawarta w orzechach witamina E sprawi, że plemniki będą mniej podatne na szkodliwe działanie wolnych rodników.

  3. Kiwi – potężna dawka witaminy C, niezbędnej jeśli chcesz mieć wysokiej jakości spermę i liczną rodzinę. Sprawi, że mali bohaterowie dotrą szybciej do celu.

4. Podtrzymuj energię

  1. Lody waniliowe zwiększą wytrzymałość. Duża ilość wapnia i fosforu utrzymuje energię mięśni odpowiadających za erekcję i wytrysk na wysokim poziomie przez dłuższy czas. A dlaczego waniliowe? Bo zapach wanilii wpływa relaksująco, nie obniżając gotowości na seks.

  2. Miód szybko dostarczy zmęczonemu organizmowi potrzebnej energii.

Dieta dla niej

1. Rozgrzej ją do białości

  1. Marchew z masłem to beta karoten. Wygładza skórę, dodaje oczom blasku. Zwiększa produkcję hormonów płciowych i wzmaga libido. Efekt – kobieta wolna od wstydu i pełna pożądania.

  2. Kawa z dodatkiem tartej gałki muszkatołowej – kawa rozluźni mięśnie podbrzusza partnerki i lekko ją pobudzi. Jeśli dodasz do kawy gałkę muszkatołową, zawarty w niej olejek eteryczny wydzieli pod wpływem gorąca sporo mirystycyny – substancji, która gwałtownie wzmaga pożądanie.

  3. Imbir, goździki, szafran wspaniale wspomogą ukrwienie narządów kobiecych i uwrażliwią na bodźce dotykowe, a jednocześnie pobudzą mózg do wydzielania endorfin – hormonów zadowolenia. Partnerka nie tylko będzie intensywniej odczuwała rozkosz, ale i radośniej będzie to wyrażała.

  4. Orzechy zawierają sporo magnezu, który uwrażliwi jej okolice intymne, poza tym uczyni ją dłużej chętną do miłosnych wyczynów. A witaminy z grupy B spotęgują odczuwanie rozkoszy.

  5. Bazylia dodatnio wpłynie na ukrwienie narządów płciowych i pobudzi partnerkę, ale koniecznie musi być świeża. Suszona z torebki to na pewno nie jest to!

  6. Szampan jest współodpowiedzialny za damską erekcję, czyli przekrwienie okolic miednicy i łechtaczki, ale – uwaga! – zbyt dużo trunku sprawi, że pochwa partnerki stanie się sucha, a to miłości nie sprzyja.

2. Uczyń ją słodką

  1. Mleko i przetwory mleczne – po deserze mlecznym jej smak intymny, który zwykle jest kwaskowy, stanie się słodszy. Warto jednak wziąć pod uwagę, że przetwory mleczne wpływają na zwiększenie płodności.

  2. Wanilia zawarta w lodach, cukierkach czy jakichkolwiek innych słodyczach z jej domieszką uczyni Ją zdecydowanie bardziej słodką i łagodną, gdyż łagodzi stany rozdrażnienia i lęku.

3. Wznieć pożądanie

  1. Gruszki i ananasy – te owoce zawierają substancje chemiczne, które utrzymują wysoki poziom libido, a ich słodki smak wpłynie na jakość seksualnej konsumpcji.

  2. Kukurydza jest bogatym źródłem witaminy E, która odpowiada za produkcję hormonów płciowych i za popęd seksualny. Może od popcornu w kinie zacznie się upojna noc?

4. Zwielokrotnij orgazm

  1. Banany są źródłem potasu i witaminy B6. Zwłaszcza jej trzeba twojej partnerce, by mogła intensywniej przeżywać orgazm. W bananach jest też obecna bufoteina, wyzwalająca produkcję endorfin, dzięki którym ona będzie zrelaksowana i szczęśliwa.

  2. Makowiec – aby nigdy nie miała dość, powinna zjeść ciasto z makiem. Zawarte w nim substancje pobudzą mózg do wytwarzania hormonów zadowolenia, a zatem do intensywniejszego przeżywania rozkoszy.

  3. Wołowina – białko chudszego z czerwonych mięs zawiera substancje chemiczne zwiększające produkcję hormonów zadowolenia, wzmagających odczuwanie rozkoszy.  

Komentarze

 (10)
ZOBACZ KOMENTARZE
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij