[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA
PODZIEL SIĘ



OCEŃ
4.3

Dieta: 9 orzechowych patentów na wzmocnienie ciała i umysłu

W walce o świetną formę, i smukłą sylwetkę, są Twoim potężnym sojusznikiem. Dzięki nasionom i orzechom nie będziesz dziadkiem, tylko młodzieniaszkiem od orzechów. Oto 9 patentów, jak skutecznie wykorzystać ich zdrowotne właściwości.

Dieta: 9 rodzajów orzechów na wzmocnienie ciała i umysłu fot. Svetlana Lukienko 2015/Shutterstock
1. Orzeszki ziemne: na treningi i na grypę

Są świetnym źródłem niacyny, kluczowej dla produkcji energii i poprawiającej odporność. Odpuść sobie prażone, pełne soli.

REKLAMA
 

2. Orzechy macadamia: nie tylko omega -3 I -9

Są świetnym źródłem rzadkich kwasów tłuszczowych omega- 7, które obniżają poziom złego cholesterolu LDL.

3. Pestki: dyni zamiast suplementów

Pełne cynku, zwiększającego produkcję testosteronu, oraz magnezu – poprawiającego skurcze mięśnie.

4. Pistacje: zielona pigułka

Najlepsza przekąska barowa: tureccy naukowcy zbadali, że garść dziennie wpływa na jakość spermy i poprawia płodność.

5. Migdały: naturalny izotonik

100 g migdałów zaspokaja aż 67% dziennego zapotrzebowania na magnez i 20% na potas. Dobra przekąska po treningu.

6. Orzechy brazylijskie: na szczęście

Już jeden pokrywa w całości całodzienne zapotrzebowanie na selen, którego niski poziom jest wiązany z depresją.

7. Nasiona chia: ulżą w bólu mięśni

Dostarczą kwasów omega-3, zmniejszających ból mięśni po wysiłku. Użyj jako składnik smoothie przed treningiem.

8. Nasiona sezamu: w zdrowiu do setki

40 g dziennie obniża poziom zatykającego tętnice cholesterolu LDL o 9,5%. Nie, posypka na bułce od hamburgera to za mało.

9. Orzechy włoskie: kreatywność x 100

Nie bez powodu ich kształt kojarzy się z mózgiem: badania wskazują, że już 25 g orzechów dziennie poprawia jego pracę. 

Nie tylko orzechy mogą wydatnie wspomóc Cię w Twojej batalii z balastem. Jeśli chcesz zacząć wygrywać koleje starcia, a należysz do ludzi, którzy lubią sobie zjeść, koniecznie poznaj nowe metody treningu i diety na odchudzanie.

MH 07/2014

Komentarze

 (1)
ZOBACZ KOMENTARZE
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij