[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA
PODZIEL SIĘ



OCEŃ
3.5

Deser jogurtowy - pogromca głodu

Banalna przekąska? Gdzie tam. To prawdziwy pogromca głodu, który nawiedza nas między posiłkami. A to dzięki zawartości składników obniżających poziom insuliny w 120 sekund. Jabłka, jogurt i cynamon. To naprawdę szybka historia.

deser jogurtowy fot. Dan Matthews
Składniki:

REKLAMA
  • Jabłka
  • Jogurt naturalny light
  • Migdały w płatkach
  • Cynamon

Wartości odżywcze:

  • 181 kcal
  • 10 g białko
  • 15 g węglowodany
  • 8 g tłuszcze  

1. Wlej parę łyżek jogurtu do miski. Pokrój jabłko (nie musisz obierać ze skórki, pod warunkiem że dobrze umyjesz) i wrzuć do miski.

2. Posyp całość garścią migdałów, których regularne jedzenie (ok. 60 g dziennie) według najnowszych badań pomaga regulować poziom glukozy we krwi.

3. Na koniec posyp całość cynamonem, który przyspiesza przemianę materii, poprawia proces trawienia i reguluje pracę nerek. 

Inne opcje

1. Jabłko z masłem orzechowym

Jabłko, łyżka masła orzechowego

Pokrój jabłko w plasterki i posmaruj je masłem. Koniec.

2. Szynka z awokado

Plaster chudej szynki, ½ awokado, pieprz, oliwa z oliwek

Pokrój szynkę i awokado w paski, pokrop oliwą i dopraw pieprzem.

3. Owocowe smoothie

Jogurt naturalny, sok jabłkowy, czarne jagody

Składniki zmiksuj w blenderze (możesz dodać kostkę lodu)  

MH Dieta 2014

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij